بازدید سرپرست استانداری ایلام از دو پروژه عمرانی آماده افتتاح دانشگاه ایلام

خانه خبرها
بازديد سرپرست استانداري ايلام از دو پروژه عمراني آماده افتتاح دانشگاه ايلام

دکتر نوذري سرپرست استانداري ايلام صبح ديروز از دو پروژه آماده افتتاح دانشگاه ايلام شامل: مجتمع نوآوري و فناوري و مجموعه ورزشي استخر بازديد بعمل آورد.

  به گزارش روابط عمومي، دکتر نوذري سرپرست استانداري ايلام به همراه دکتر رستم‌زاد معاون اقتصادي استانداري، آقاي گراوند فرماندار ايلام، دکتر اقدسي رئيس سازمان جهاد کشاورزي استان و دکتر احمدي مديرکل منابع طبيعي و آبخيزداري استان و با حضور دکتر علي‌اکبري رئيس دانشگاه ايلام و دکتر نعمتي معاون آموزش و تحصيلات تکميلي صبح ديروز از دو پروژه عمراني آماده افتتاح دانشگاه ايلام، شامل: پروژه مجموعه ورزشي استخر دانشگاه و پروژه مجتمع نوآوري و فناوري با توسعه فيزيکي بالاي 95 درصد بازديد بعمل آورد.

دکتر نوذري سرپرست استانداري ايلام در اين بازديد با ابراز رضايتمندي از روند توسعه پروژه‌هاي عمراني دانشگاه ايلام در دولت تدبير و اميد، تأکيد کرد استانداري ايلام از تمام امکانات و ظرفيت‌‌هاي موجود براي کمک به مديريت دانشگاه جهت تکميل اين پروژه‌‌ها استفاده خواهد کرد و از جمله هماهنگي لازم با معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري براي تجهيز مجتمع نوآوري و فناوري انجام خواهد گرفت و ترتيبي اتخاذ خواهد شد تا تمام دستگاه‌هاي اجرايي استان در روند خاک‌برداري محوطه دانشگاه ايلام همکاري لازم را بعمل آورند.

دکتر علي‌اکبري رئيس دانشگاه ايلام در جريان اين بازديد يادآور شد با توجه به پيشرفت فيزيکي بالاي 95درصدي اين دو پروژه، ان شاءالله در روزهاي پاياني سال جاري و يا اوايل سال 1400 با حضور مقامات کشوري و استاني، اين پروژه‌ها  افتتاح خواهند شد.

بنا به اين گزارش: پروژه مجموعه ورزشي استخر دانشگاه ايلام با زيربناي 2176 متر مربع و اعتباري بالغ بر 80 ميليارد ريال، شامل: سالن اصلي (استخر بزرگسالان و آموزشي)، سوناي خشک و بخار، حوض آب سرد و سالن بدن‌سازي؛ متناسب با استانداردهاي روز ساخته شده و از جمله سازه سالن اصلي استخر از نوع سازه فضا کار و با تمهيدات خاص در دست اجراست.

اين گزارش مي‌افزايد: پروژه مجتمع نوآوري و فناوري دانشگاه ايلام با زيربناي 5350 متر مربع و با اعتبار بيش از 170 ميليارد ريال، شامل 98 اتاق و سه سالن اجتماعات با همکاري و مساعدت معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري در دست احداث است، که تاکنون بيش از 95درصد پيشرفت فيزيکي داشته است.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها