شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

اطلاعیه شماره 3 حوزه معاونت آموزشی دانشگاه ایلام (قابل توجه دانشجویان دوره دکتری)

 با توجه به وضعیت بهداشتی کشور، محدودیت­‌های مربوط به بیماری کووید 19 و لزوم رعایت پروتکل‌­های بهداشتی موارد زیر در خصوص زمان و چگونگی برگزاری آزمون جامع در نیمسال دوم 1400-1399 به اطلاع رسانده می‌شود:

  1. 1- آزمون جامع در کلیه رشته‌­ها در هفته اول تیر ماه برگزار می‌­گردد. تاریخ دقیق این آزمون در هر کدام از رشته­‌ها توسط گروه‌های آموزشی متعاقبا اعلام می‌­گردد.
  2. 2-آزمون جامع به صورت تماماً مجازی برگزار می­‌گردد.
  3. 3-نظر به عدم برگزاری آزمون زبان به صورت منظم در کشور، شرکت در آزمون جامع این نیمسال بدون کسب نمره حد نصاب زبان بلامانع می باشد.
  4. 4-دانشجویان دکتری که در شرف دفاع از رساله هستند در صورت عدم کسب حد نصاب نمره زبان می‌ توانند با رعایت یکی از موارد زیر تا تاریخ 31 شهریور 1400 از رساله خود دفاع نمایند:

1-4- کسب نمره لازم از آزمون‌های زبانی که توسط دانشگاه‌های معتبر وزارت علوم برگزار می‌گردد (با توجه به حد نصاب مصوب در دانشگاه‌های مذکور)

2-4- دفاع از رساله بدون کسب نمره‌ی زبان، مشروط بر اینکه دانشجو متعهد گردد،  حداکثر تا یکسال پس از دفاع، نمره زبان را از آزمون‌های مشخص شده توسط دانشگاه ایلام و یا نمره زبان بر اساس بند 1-4 کسب نماید.

5-دانشجویانی که در سال گذشته از رساله خود دفاع نموده‌­اند اما تاکنون موفق به ارائه گواهی نمره زبان نشده ‌اند، .می­‌توانند حدکثر تا 31 شهریور 1400 بر اساس مفاد بند 1-4 و 2-4 اقدام نمایند

اطلاعيه شماره 3 حوزه معاونت آموزشي دانشگاه ايلام (قابل توجه دانشجويان دوره دکتري)