اطلاعیه شماره 3 حوزه معاونت آموزشی دانشگاه ایلام (قابل توجه دانشجویان دوره دکتری)

خانه خبرها
اطلاعيه شماره 3 حوزه معاونت آموزشي دانشگاه ايلام (قابل توجه دانشجويان دوره دکتري)

 با توجه به وضعيت بهداشتي کشور، محدوديت­‌هاي مربوط به بيماري کوويد 19 و لزوم رعايت پروتکل‌­هاي بهداشتي موارد زير در خصوص زمان و چگونگي برگزاري آزمون جامع در نيمسال دوم 1400-1399 به اطلاع رسانده مي‌شود:

  1. 1- آزمون جامع در کليه رشته‌­ها در هفته اول تير ماه برگزار مي‌­گردد. تاريخ دقيق اين آزمون در هر کدام از رشته­‌ها توسط گروه‌هاي آموزشي متعاقبا اعلام مي‌­گردد.
  2. 2-آزمون جامع به صورت تماماً مجازي برگزار مي­‌گردد.
  3. 3-نظر به عدم برگزاري آزمون زبان به صورت منظم در کشور، شرکت در آزمون جامع اين نيمسال بدون کسب نمره حد نصاب زبان بلامانع مي باشد.
  4. 4-دانشجويان دکتري که در شرف دفاع از رساله هستند در صورت عدم کسب حد نصاب نمره زبان مي‌ توانند با رعايت يکي از موارد زير تا تاريخ 31 شهريور 1400 از رساله خود دفاع نمايند:

1-4- کسب نمره لازم از آزمون‌هاي زباني که توسط دانشگاه‌هاي معتبر وزارت علوم برگزار مي‌گردد (با توجه به حد نصاب مصوب در دانشگاه‌هاي مذکور)

2-4- دفاع از رساله بدون کسب نمره‌ي زبان، مشروط بر اينکه دانشجو متعهد گردد،  حداکثر تا يکسال پس از دفاع، نمره زبان را از آزمون‌هاي مشخص شده توسط دانشگاه ايلام و يا نمره زبان بر اساس بند 1-4 کسب نمايد.

5-دانشجوياني که در سال گذشته از رساله خود دفاع نموده‌­اند اما تاکنون موفق به ارائه گواهي نمره زبان نشده ‌اند، .مي­‌توانند حدکثر تا 31 شهريور 1400 بر اساس مفاد بند 1-4 و 2-4 اقدام نمايند

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها