شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

بهترین راه تشخیص ماهیت اسلام ناب محمدی مراجعه به سیره عملی و نظری حضرت زهرا (س) می‌باشد

حجت‌الاسلام و المسلمین غیاثی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، عنوان کرد: بهترین راه تشخیص ماهیت اسلام ناب محمدی و تمایز آن با  اسلام اموی در طول تاریخ، مراجعه به سیره عملی و نظری حضرت زهرا (س) می‌باشد.  

  به گزارش روابط عمومی، مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور حجت‌الاسلام  و المسلمین غیاثی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، دکتر شیرخانی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، دکتر امامی‌پور مدیر امور فرهنگی و اجتماعی و جمعی از کارکنان صبح روز شنبه 1399/0/27 در محل مزار شهدای گمنام دانشگاه با مداحی حاج حسین محمدی دهبالایی برگزار گردید.

در این مراسم حجت‌الاسلام  و المسلمین غیاثی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با بیان اینکه انسان در زندگی به الگو نیاز دارد، گفت:  وقتی زندگی بشر را در طول تاریخ بررسی می کنیم، می‌بینیم که در میان آنان افراد برجسته‌ای حضور دارند که نسبت در عصر خود پیشتازند و در میان انسان‌های برجسته هم اشخاصی وجود دارند که در تمام جوانب جلوترند، که در میان زنان حضرت فاطمه زهرا (س) بعنوان شخصیتی پاک و انسانی به تمام معنا، سرآمد تاریخ بشر است.

حجت‌الاسلام  و المسلمین غیاثی، افزود: بواقع حضرت زهر ا (س) دردانه‌ای است که در تمام ابعاد خلقی، اخلاقی، تربیتی، رفتاری، معنوی و اجتماعی شخصیتی کامل است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، بعد دیگر شخصیت فاطمه زهرا (س) را انقلابی‌گری آن حضرت عنوان کرد و اظهار داشت: حضرت زهرا (س) انسانی روشن و آگاه به مسائل و رویدادهای مختلف زمانه است و لذا بعنوان یک انقلابی تمام عیار و بصیر، با شجاعت و ایثار و با تمام داشته‌هایش به دفاع از ولایت امام علی (ع) می‌پردازد و تا پای جان هم ایستادگی می‌کند.

حجت‌الاسلام  و المسلمین غیاثی یادآور شد: برای شناخت ماهیت ناب  اسلام محمدی  و تمایز آن با  اسلام اموی در طول تاریخ، باید فاطمه (س) را بازشناخت و غیر از این هم چاره‌ای نیست. از طرفی در تاریخ معاصر هم برای شناخت اسلام انقلابی که تجلی آن  در شخصیت کم‌نظیر امام خمینی (ره) می‌باشد و تمایز آن با اسلام آمریکایی، بهترین معیار، مراجعه به سیره عملی و نظری حضرت زهرا (س) می‌باشد.  

بهترين راه تشخيص ماهيت اسلام ناب محمدي مراجعه به سيره عملي و نظري حضرت زهرا (س) مي‌باشد بهترين راه تشخيص ماهيت اسلام ناب محمدي مراجعه به سيره عملي و نظري حضرت زهرا (س) مي‌باشد بهترين راه تشخيص ماهيت اسلام ناب محمدي مراجعه به سيره عملي و نظري حضرت زهرا (س) مي‌باشد بهترين راه تشخيص ماهيت اسلام ناب محمدي مراجعه به سيره عملي و نظري حضرت زهرا (س) مي‌باشد