بهترین راه تشخیص ماهیت اسلام ناب محمدی مراجعه به سیره عملی و نظری حضرت زهرا (س) می‌باشد

خانه خبرها

حجت‌الاسلام و المسلمين غياثي مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه، عنوان کرد: بهترين راه تشخيص ماهيت اسلام ناب محمدي و تمايز آن با  اسلام اموي در طول تاريخ، مراجعه به سيره عملي و نظري حضرت زهرا (س) مي‌باشد.  

  به گزارش روابط عمومي، مراسم عزاداري شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور حجت‌الاسلام  و المسلمين غياثي مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه، دکتر شيرخاني معاون فرهنگي و اجتماعي دانشگاه، دکتر امامي‌پور مدير امور فرهنگي و اجتماعي و جمعي از کارکنان صبح روز شنبه 1399/0/27 در محل مزار شهداي گمنام دانشگاه با مداحي حاج حسين محمدي دهبالايي برگزار گرديد.

در اين مراسم حجت‌الاسلام  و المسلمين غياثي مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه با بيان اينکه انسان در زندگي به الگو نياز دارد، گفت:  وقتي زندگي بشر را در طول تاريخ بررسي مي کنيم، مي‌بينيم که در ميان آنان افراد برجسته‌اي حضور دارند که نسبت در عصر خود پيشتازند و در ميان انسان‌هاي برجسته هم اشخاصي وجود دارند که در تمام جوانب جلوترند، که در ميان زنان حضرت فاطمه زهرا (س) بعنوان شخصيتي پاک و انساني به تمام معنا، سرآمد تاريخ بشر است.

حجت‌الاسلام  و المسلمين غياثي، افزود: بواقع حضرت زهر ا (س) دردانه‌اي است که در تمام ابعاد خلقي، اخلاقي، تربيتي، رفتاري، معنوي و اجتماعي شخصيتي کامل است.

مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه، بعد ديگر شخصيت فاطمه زهرا (س) را انقلابي‌گري آن حضرت عنوان کرد و اظهار داشت: حضرت زهرا (س) انساني روشن و آگاه به مسائل و رويدادهاي مختلف زمانه است و لذا بعنوان يک انقلابي تمام عيار و بصير، با شجاعت و ايثار و با تمام داشته‌هايش به دفاع از ولايت امام علي (ع) مي‌پردازد و تا پاي جان هم ايستادگي مي‌کند.

حجت‌الاسلام  و المسلمين غياثي يادآور شد: براي شناخت ماهيت ناب  اسلام محمدي  و تمايز آن با  اسلام اموي در طول تاريخ، بايد فاطمه (س) را بازشناخت و غير از اين هم چاره‌اي نيست. از طرفي در تاريخ معاصر هم براي شناخت اسلام انقلابي که تجلي آن  در شخصيت کم‌نظير امام خميني (ره) مي‌باشد و تمايز آن با اسلام آمريکايي، بهترين معيار، مراجعه به سيره عملي و نظري حضرت زهرا (س) مي‌باشد.  

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها