En Ar

گراميداشت هفته دفاع مقدس

دفاع مقدس، تبلور وحدت، مقاومت و اراده ملت مومن و انقلابي ايران در حفظ استقلال و تماميت ارضي کشور، آرمان‌ها و ارزش‌هاي اسلامي و انقلابي است‌ و همان‌ طور که مقام معظم رهبري و فرمانده معظم کل قوا فرموند جنگ هشت ساله، ما را قوي‌تر کرد. اگر جنگ هشت ساله نبود، اين سرداران شجاع، اين مردان برجسته نشان داده نمي‌شدند، در بين ملت بروز نمي‌کردند؛ اين حرکت عظيمِ مخلصانه‌ مردم مجال بروز و ظهور پيدا نمي‌کرد.                                                                                                 

دوران هشت سال دفاع مشروع امت سلحشور ايران در حفظ و اعتلاي نظام مقدس اسلامي و حراست از مرزهاي عزّت و شرف اين مرز و بوم، به مثابه يکي از حساس‏ترين و بارزترين برهه‌هاي حيات راستين اين ملت، همچون نگيني تابناک، تا هميشه زمان، بر تارکِ تاريخ حماسه،‌ ايثار و پايداري آزادگان جهان مي‏‌درخشد و در تاريخ افتخارآفريني مبارزات حق‌طلبانه ملت غيور و ولايتمدار ايران اسلامي فروزان خواهد ماند. مقاومتي که شکل گرفته و برخاسته از روح وحدت و ايمان و هدايت‏هاي رهبري عظيم الشأن انقلاب اسلامي، حضرت امام خميني (ره) بود که باعث احياي يک مکتب سازنده و نهضت جهان‌گير شد.

تقارن هفته دفاع مقدس امسال با ايام سوگواري سيد و سرور شهيدان حضرت اباعبدالله الحسين (ع‌) و ياران باوفايش تداعي بخش ياد و خاطره جانفشاني و ازخودگذشتگي‌هاي بزرگ مردان و زناني است که به حق با تأسي از امام و مولاي خويش جان گرانمايه خود را در طبق اخلاص نهاده و صحنه‌هايي عاشورايي را در عرصه‌هاي مختلف دفاعي خلق نمودند. به گواه تاريخ نماد بصيرت و وفاداري حضرت ابالفضل العباس (‌ع)، صبر و متانت زينبي (ع)، خلق و خوي و شهامت حضرت علي اکبري (ع) و عزت و صلابت حسيني (ع) در آن دوران طلايي  و شکوهمند متبلور و به اوجرسيد و به جا پير و مرادمان فرمود که جوانان و ايثارگران ما فقط با ياران سيدالشهدا (ع)قابل قياس خواهند بود.                   

گراميداشت هفته دفاع مقدس گراميداشت هفته دفاع مقدس
شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها