En Ar

مراسم تجليل از ايثارگران دانشگاه به مناسبت هفته دفاع مقدس

رئيس دانشگاه:بايد افتخار رزمندگي دوران دفاع مقدس را از آلودگي‌هاي سياسي مصون بداريم

دکتر محمد علي‌اکبري، رئيس دانشگاه ضمن اشاره به پايمردي مردم ايران و استان ايلام در دوران هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: بايد افتخار رزمندگي دوران دفاع مقدس را از آلودگي‌هاي سياسي مصون بداريم.چرا که دفاع مقدس عرصه همدلي و يکدلي مردم ايران بود در اين عرصه بود که مرد و زن، پيرو جوان، استاد و دانشجو همه و همه در دفاع از کيان ميهن اسلامي به پا خواستند.

وي با اشاره به وجود ايثارگران در بين اعضاء هيأت علمي و کارمندان دانشگاه ابراز اميدواري کرد که همکاران عزيز با همان روحيه درجهاد علمي کوشا باشند

دکترعلي‌اکبري ضمن نمادين دانستن بزرگداشت آغاز دفاع مقدس و حمله صدام به ايران افزود: حضور آگاهانه مردم و نيرو‌هاي نظامي چنان سرانجامي را رقم زد که ما با افتخار روز آغاز حمله دشمن را جشن مي‌گيريم چرا که توانسته‌ايم دشمن را شکست و پيروزي را رقم بزنيم.

 

سپس حجت الاسلام هاشمي، معاون فرهنگي نهاد رهبري با اشاره به ارزش و جايگاه والاي ايثارگران بيان کرد: حاصل شدن افتخار ايثارگري بسيار مهم و با ارزش است اما مهم تر از آن حفظ و نگهداري از اين جايگاه است که مطمعناً شما عزيزان بخوبي به اين امر واقف هستيد.

معاون فرهنگي نهاد افزود: شما ايثارگران هميشه بايد از روحيه ايستادگي، مقاومت، ايثار و دشمن شناسي برخوردار باشيد و بتوانيد اين روحيات ارزشمند را به نسل‌هاي پس از خود نيز انتقال دهيد زيرا پايبندي به اين اصول از ويژگي‌هاي بارز شما عزيزان است و با اتکا به همين ويزگي‌ها بود که توانستيد در دوران دفاع مقدس با رشادت‌، فداکاري و فرمانبرداري از امام راحل(ره) در مقابل دشمني که تمام منطقه همراه او بود پيروز و سربلند باشيد.

شايان ذکر است در پايان اين مراسم ضمن تقدير از همکاران محترم، ديدگاه‌ها و پيشنهادات اين عزيزان مطرح شد.

مراسم تجليل از ايثارگران دانشگاه به مناسبت هفته دفاع مقدس مراسم تجليل از ايثارگران دانشگاه به مناسبت هفته دفاع مقدس مراسم تجليل از ايثارگران دانشگاه به مناسبت هفته دفاع مقدس
شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها