En Ar

مراسم افتتاحيه طرح جامع راه مهندسي برگزار گرديد

با هماهنگي و برنامه‌ريزي بسيج دانشجويي دانشگاه ايلام، مراسم افتتاحيه طرح جامع راه مهندسي با حضور سخنراني دکتر وليزاده رئيس پارک علم و فناوري ايلام و جمعي از دانشجويان صبح ديروز در محل سالن آيت الله حيدري برگزار گرديد.

  به گزارش روابط عمومي، دکتر وليزاده رئيس پارک علم و فناوري ايلام، شهيد فخري زاده را فخر علم و دانش در ايران اسلامي دانست و گفت: اگر اراده و تلاش بي‌نظير آن شهيد والامقام که برگرفته از جهان بيني اسلامي است نبود، به هيچ عنوان نمي‌توانستيم به رشد و بالندگي در همه ابعاد هسته‌اي دست پيدا کنيم.

دکتر وليزاده با دعوت از دانشجويان جهت برقراري ارتباط دوستانه با اساتيد مجرب و اهتمام به کار گروهي، يادآور شد: دانشجويان عزيز براي کسب مدارج بالاي علمي و تبديل علم به ثروت و فناوري، بايد از تجربه اساتيد مجرب جهت ارتقاء سطح علمي خود استفاده کنند و با اهتمام به کار گروهي، تمرين لازم را براي وورد به جامعه انجام دهند.

رئيس پارک علم و فناوري ايلام با اشاره به ظرفيت‌ها و امکانات پارک علم و فناوري ايلام، خاطرنشان کرد: دانشجويان عزيز با تشيکل تيم گروهي در حوزه‌هاي مختلف علوم، مي‌توانند براي ايجاد واحد فناور و شرکت دانش بنيان از ظرفيت‌هاي پارک علم و فناوري ايلام استفاده کنند.

در ادامه اين مراسم، آقاي "محسن اقبالي" مسئول علمي - پژوهشي بسيج دانشجويي دانشگاه ايلام با بيان اينکه، هدف از برگزاري طرح جامع راه مهندسي استفاده از تجربيات اساتيد است، اظهار داشت: براي مرتفع نمودن ‌ايرادهاي موجود در نظام آموزشي مي‌بايستي رويرکدها عوض شود و از جمله برنامه‌ريزي و فعاليت‌ها؛ بر محور مساله محوري تدوين گردد.

وي افزود: مسأله محور بودن فضاي آموزشي باعث مي‌شود، که مسائل و کاستي‌هاي جامعه مرتفع شوند.

مسئول علمي - پژوهشي بسيج دانشجويي دانشگاه ايلام با بيان اينکه دانشگاه نبايد فقط محل صدور مدرک باشد و توليد علم و تبديل علم به ثروت و فناوري بايد در کانون توجه قرار گيرد، اظهار داشت: مسأله محور بودن دانشگاه و تمرکز نمودن روي مسائل جامعه از اهداف اصلي برگزاري طرح جامع راه مهندسي مي‌باشد.

مراسم افتتاحيه طرح جامع راه مهندسي برگزار گرديد مراسم افتتاحيه طرح جامع راه مهندسي برگزار گرديد مراسم افتتاحيه طرح جامع راه مهندسي برگزار گرديد مراسم افتتاحيه طرح جامع راه مهندسي برگزار گرديد
شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها