En Ar

پرداخت وام ويژه دکترا در سه ماهه تابستان بدون نياز به ثبت‌نام جديد

رئيس صندوق رفاه دانشجويان گفت: با پيشنهاد صندوق رفاه دانشجويان و تاييد رياست کميسيون دائمي و وزير علوم، مدت زمان پرداخت وام تحصيلي ويژه دکترا از 9 به 12 ماه افزايش پيدا کرد

    به گزارش  روابط عمومي دانشگاه به نقل از روابط عمومي صندوق رفاه دانشجويان، دکتر ذوالفقار يزدان‌ مهر مشاور وزير علوم و رئيس صندوق رفاه دانشجويان گفت: با پيشنهاد صندوق رفاه دانشجويان و تاييد رياست کميسيون دائمي و همچنين وزير علوم، مدت زمان پرداخت وام تحصيلي ويژه دکترا از 9 به 12 ماه افزايش پيدا کرد. بر اين اساس اين وام در سه ماهه تابستان نيز به دانشجويان متقاضي پرداخت مي‌شود.

   وي افزود: مبلغ اين وام ماهانه 6 ميليون ريال است که به صورت فصلي و هر سه ماه يکبار به دانشجويان متقاضي پرداخت مي‌شود.

   مشاور وزير علوم تاکيد کرد: در راستاي مراعات دانشجويان و تسهيل کردن شرايط، آن دسته از دانشجوياني که براي مرحله بهار سال جاري ثبت نام کرده اند براي دريافت وام تحصيلي ويژه دکتري در فصل تابستان نيازي به مراجعه دانشگاه و ثبت نام ندارند و تا پايان مرداد ماه وام آنان به صورت خودکار پرداخت مي‌شود.

دکتر يزدان‌ مهر اضافه کرد: فقط دانشجوياني که در سه ماهه اول امسال موفق به ثبت نام نشده اند مي بايست جهت دريافت وام تابستان ثبت نام کنند.

رئيس صندوق رفاه دانشجويان خاطر نشان کرد: وام ويژه دکتري به مبلغ ماهانه هفتصد هزار تومان با همکاري بانک توسعه تعاون از ابتداي سال عملياتي و بخش عمده آن نيز پرداخت يا در حال پرداخت است و با رايزني صندوق رفاه دانشجويان با مديرعامل بانک در جهت مراعات و کمک به دانشجويان دکتري تسهيلات 6 ماهه اول سال به صورت يکجا و به مبلغ چهار ميليون و دويست هزار تومان پرداخت يا در حال پرداخت است.

   دکتر يزدان ‌مهر تصريح کرد: با تدبير صندوق رفاه دانشجويان جلسات هم انديشي با حضور نمايندگان دانشجويان دکتري در چند مرحله برگزار و اقدامات قابل انجام جهت تسهيل صورت گرفته است و قرار است اين جلسات تداوم داشته باشد تا متناسب با نياز واقعي دانشجويان تصميمات مناسب در ساير موارد مناسب با توان و رسالت صندوق بعمل آيد.

   مشاور وزير علوم گفت: ثبت نام وام ويژه دکتري از 13 خرداد شروع شده بود و قرار بود تا 15 تيرماه به پايان برسد ولي با توجه به استقبال گسترده دانشجويان متقاضي و تقاضاي دانشگاه ها  و بمنظور پوشش حداکثري دانشجويان، تا 25 تيرماه تمديد شد.

   دکتر يزدان ‌مهر ادامه داد: تعداد 15 هزار و 500 نفر دانشجو متقاضي براي وام ويژه دکتري در سامانه صندوق ثبت نام کردند که همانطور قول داده بوديم به محض تاييد و ارسال ليست دانشجويان توسط معاون دانشجويي دانشگاه در اسرع وقت پرداخت شروع شد و تاکنون مبلغ 18 ميليارد و 500 ميليون تومان به حدود 10 هزار دانشجوي متقاضي توسط صندوق و بانک توسعه تعاون پرداخت شده است.

 

پرداخت وام ويژه دکترا در سه ماهه تابستان بدون نياز به ثبت‌نام جديد
شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها