En Ar

شرکت 170 دانشجو در نهمين دوره طرح ولايت بسيج دانشجويي در دانشگاه ايلام

نهمين دوره طرح ولايت بسيج دانشجويي با اجراي برنامه هاي متنوع علمي و فوق برنامه با حضور 170 دانشجو و با مساعدت و همکاري ويژه دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه در حال اجراست.

    به گزارش روابط عمومي دانشگاه، آقاي محمود عليپور رئيس ناحيه بسيج دانشجويي استان و مسئول برگزاري نهمين دوره طرح ولايت بسيج دانشجويي در گفتگو با خبرنگار روابط عمومي درباره اهداف برگزاري اين طرح، بيان داشت: طرح ولايت، دوره ‌اي انديشه‌اي است که توسط آيت‌الله مصباح يزدي و شاگردان وي در موسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره) طراحي و اجرا شده، که در اين طرح جوانان بسيجي با مباني انديشه اسلامي آشنا شده و نسبت به رويارويي با شبهات عقيدتي و سياسي خود را ايمن مي‌سازند. از اهداف دوره‌هاي طرح ولايت، معرفي و ترويج فرهنگ ناب اسلامي، معارف قرآن کريم و اهل بيت (عليهم‌السلام)، آشنايي با مباني انديشه اسلامي و مباحث مرتبط مي ‌باشد.

    آقاي عليپور درباره روند برگزاري نهمين دوره اين طرح در استان ايلام و دانشگاه ايلام گفت: نهمين دوره طرح ولايت بسيج دانشجويي در استان ايلام با حضور 170 دانشجو شامل: 110 دانشجوي خواهر و 60 دانشجوي برادر، به مدت 10 شبانه روز از تاريخ 96/5/5 لغايت 5/10/ 96 در دانشگاه ايلام  در حال برگزاري است.

    مسئول برگزاري نهمين دوره طرح ولايت بسيج دانشجويي درباره محتواي برنامه هاي اجرا شده در اين طرح اظهار داشت: در اين طرح برنامه هايي شاد و متنوع از مباحث فرهنگي، معرفتي، تربيتي، بصيرتي، مهارتي و تشکيلاتي توسط 20 تن از اساتيد کشوري و استاني تدريس خواهد شد و بعد از اتمام مطالب، دانشجويان در آزمون مربوطه شرکت خواهند کرد و پذيرفته شدگان به مراحل بعدي طرح که در سالهاي آتي برگزار خواهد شد، راه پيدا خواهند کرد.

   آقاي عليپور درباره برنامه هاي فوق برنامه اين طرح گفت: در اين طرح برنامه هاي فوق برنامه ورزشي، تفريحي و معنوي جايگاه ويژه اي دارد و در اين دوره 4 کارگاه آموزشي، مسابقات مختلف ورزشي (شنا، فوتبال و واليبال) و دو اردوي تفريحي و زيارتي برگزار مي شود.

    آقاي عليپور در زمينه ميزباني دانشگاه ايلام اظهار کرد: با همکاري و مساعدت ويژه دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه و معاونين محترم ايشان، بخش عمده اي  از امکانات برگزاري اين طرح شامل سالن آمفي تئاتر، خوابگاه، سلف سرويس، سالن ورزشي و ... در اختيار طرح قرار گرفته که لازم مي دانم به صورت ويژه از مساعدت و همکاري آقاي دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه و ديگر همکاران ايشان کمال قدرداني را داشته باشم.

شرکت 170 دانشجو در نهمين دوره طرح ولايت بسيج دانشجويي در دانشگاه ايلام
شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها