En Ar

برگزاري ترم تابستاني دردانشگاه ايلام

به گزارش روابط عمومي، دانشگاه ايلام به منظوررفاه حال دانشجويان گرامي،اقدام به برگزاري ترم تابستاني نموده است.که دانشجويان دانشگاه هاي وابسته به وزرات علوم تحقيقات و فناوري و وزرات بهداشت درمان و آموزش پزشکي کشور مي توانندازآن بهره مندشوند.

مقررات، ضوابط وزمان بندي انتخاب واحد ترم تابستان 1394 دانشگاه ايلام

به شرح ذيل مي باشد

1-ثبت نام ترم تابستان صرفا" به صورت حضوري از تاريخ 94/4/7 لغايت 94/4/16 در محل آموزش دانشکده علوم پايه (آقاي مهدي زاده ) صورت مي گيرد.

2-حداکثر واحد قابل اخذ در ترم تابستان 6 واحد مي باشد

3- حذف و اضافه در ترم تابستان امکان پذير نيست.

4- در صورت عدم مراجعه،انصراف يا حذف دروس انتخاب شده به هردليلي توسط دانشجو،شهريه واريز شده به هيچ وجه قابل استرداد نيست.

5-اخذ دروس با تداخل کلاس يا تداخل امتحان پايان ترم به هيچ وجه امکان پذير نخواهد بود.

6-کليه کلاسها بصورت حضوري است.

7-طول دوره ترم تابستان 6 هفته بدون در نظر گرفتن زمان امتحانات است

8-دروس 2 واحدي 4 ساعت در هفته ، دروس سه واحدي 6 ساعت درهفته و دروس 4 واحدي 8 ساعت در هفته تشکيل خواهند شد.

9-حضور دانشجو در تمام جلسات مربوط به هردرس الزامي است و چنانچه غيبت دانشجو در هردرس از  مجموع جلسات آن درس تجاوز نمايد نمره صفر در درس فوق منظور خواهد شد در صورت ارائه دليل و تشخيص موجه بودن تا قبل از شروع زمان امتحانات درس مورد نظر حذف و در غير اينصورت طبق ضوابط نمره صفر در درس يا دروس مورد نظر منظور خواهد شد

10-دانشگاه در ترم تابستان تسهيلات لازم براي استفاده از خوابگاه وکتابخانه رافراهم مي نمايد.

11- در صورتي که درس يا دروس از سوي آموزش دانشگاه به علت نرسيدن به حد نصاب لازم حذف شود، شهريه پرداختي با تاييد مدير ترم تابستاني و پس از طي مراحل اداري توسط امور مالي قابل عودت خواهد بود.

12- دانشجويان ساير دانشگاهها (ميهمان ) ضروري است قبل از ورود به دانشگاه ايلام جهت ثبت نام نسبت به دريافت فرم مهماني که در آن عنوان درس ،تعداد واحد درسي ,شماره نامه ثبتي و تاريخ نامه که به تاييد مديريت آموزش دانشگاه مبدا رسيده است ودر فرم هاي مذکور قيد مي شود ، اقدام  نماييد.

13- در صورت هرگونه مغايرت در واحدهاي اخذ شده توسط دانشجو به معرفي نامه الصاقي عواقب آن بعهده دانشجو است و دانشگاه ايلام هيچ گونه مسئوليتي در خصوص تغيير واحد،تغيير نام درس ،جابجايي،حذف و مکاتبه با دانشگاه مبداء در خصوص اين مغايرت و يا عودت شهريه ندارد.

14-در صورت هر گونه مغايرتي در مشخصات ثبت شده ، رشته تحصيلي و حتي نام دانشگاه مبداء عواقب بعدي به عهده دانشجو است  ودانشگاه مسئوليتي نسبت به تصحيح و ارسال مجدد نمرات ندارد.

15-پرداخت شهريه بصورت اينترنتي در روزهاي ثبت نام توسط خود دانشجو انجام مي شود و پس از تاييد پرداخت توسط امور مالي ،انتخاب واحد در امور رايانه دانشگاه انجام مي گردد و دانشجو لازم است جهت اطلاع از ثبت واحدهاي انتخابي مورد نظر، اطمينان حاصل کند.

16-دانشجويان براي اطلاع از محل تشکيل کلاسها براساس گروه بندي انجام شده در برنامه درسي ، هفتگي و امتحاني به آموزش دانشکده علوم پايه مراجعه نمايند.

17- حد نصاب لازم جهت تشکيل کلاس 15 نفر بوده ، اگر تعداد دانشجويان کمتر از حد نصاب بوده و درصورتي که دانشجويان تمايل به پرداخت هزينه تعداد گسري نفرات باشند ، ارايه آن درس بلامانع است.

 

تقويم آموزشي ترم تابستان 94-93

  ثبت نام و انتخاب واحد : 94/4/7لغايت 94/4/16

  شروع کلاسها : 94/4/20

  پايان کلاسها : 94/5/30

  شروع امتحانات : 94/6/1

  پايان امتحانات : 94/6/5

 

  تاريخ ارسال نمرات به دانشگاههاي مبداء : از تاريخ 94/60/10 به بعد

 

 

 

 

هزينه واحدهاي ترم تابستان

مبلغ به ريال

شهريه ثابت ترم تابستان

900/000

شهريه متغيير دروس عمومي نظري به ازاي هرواحد

150/000

شهريه متغيير دروس عمومي عملي به ازاي هر واحد

220/000

شهريه متغيير دروس پايه نظري به ازاي هر واحد

240/000

شهريه متغيير دروس اختصاصي و اصلي به ازاي هر واحد

280/000

هزينه خوابگاه جهت اسکان به هردانشجوي متقاضي

1/500/000

 

برگزاري ترم تابستاني دردانشگاه ايلام
شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها