En Ar

پنج رشته تحصيلي جديد در دانشگاه ايلام راه اندازي شد

رييس دانشگاه ايلام از راه اندازي پنج رشته جديد در مقاطع کارشناسي و کارشناسي ارشد در سال تحصيلي 94-95 در اين دانشگاه خبر داد.

به گزارش روابط عمومي و به نقل از خبرگزاري ايرنا، دکتر محمد علي اکبري در سخناني بيان داشت: اين رشته ها شامل مهندسي شيمي، مهندسي برق، فيزيک و آبخيزداري در مقطع کارشناسي ارشد و مهندسي مکانيک در مقطع کارشناسي است.
وي هدف از راه اندازي اين رشته ها را تربيت نيروي انساني متناسب با ظرفيت هاي جديد استان در حوزه نفت و گاز و تامين نيروي انساني بومي براي اين بخش ها عنوان کرد و ادامه داد: پذيرش دانشجو در اين تعداد رشته از مهرماه امسال انجام شده است.
وي اظهار کرد: رشته آبخيزداري در مقطع کارشناسي ارشد نيز با توجه به مباحث و مخاطرات زيست محيطي، تخريب مراتع و جنگل ها، کاهش منابع آبي و خشکيدگي جنگل ها و درختان بلوط در استان راه اندازي شده است.
رييس دانشگاه ايلام با بيان اينکه توسعه تحصيلات تکميلي از برنامه هاي اصلي دانشگاه است، گفت: ايجاد رشته علوم اجتماعي در مقطع کارشناسي ارشد نيز در دستور کار قرار دارد و با راه اندازي اين رشته، دانشگاه ايلام نقش خود را ارتباط با بررسي علمي مسايل و آسيب هاي اجتماعي استان و کشور بدرستي ايفا خواهد کرد.

پنج رشته تحصيلي جديد در دانشگاه ايلام راه اندازي شد
شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها