En Ar

اردوي توجيهي دانشجويان ورودي جديد

به گزارش روابط عمومي، اردوي توجيهي دانشجويان دختر و پسر ورودي جديد دانشگاه ايلام، به ترتيب در روزهاي پنجشنبه و جمعه هفته اول مهر ماه با حضور رياست محترم دانشگاه، معاونين و مديران محترم دانشگاه، معاون محترم نهاد رهبري و استقبال دانشجويان دختر و پسر در منطقه تفريحي خوران برگزار گرديد تا دانشجويان هر چه بيشتر و بهتر با شرايط، نيازهاي حياتي، قوانين و مقررات تحصيلي، رفاهي و در کل جوانب مختلف زندگي دانشجويي آشنا شوند.
 دکتر علي‌اکبري رئيس محترم دانشگاه ايلام ضمن تبريک عيد غدير خم به دانشجويان و تبريک به جهت موفقيت آنان در ورود به دانشگاه و خوش‌آمد گويي به اين عزيزان، بيان داشت: دانشگاه ايلام جزء دانشگاه‌هاي در حال پيشرفت کشور است که با هفت دانشکده،دانشجويان در مقاطع مختلف در اين دانشگاه در حال تحصيل هستند، وي امکانات آموزشي، آزمايشگاهي و رفاهي دانشگاه ايلام را نسبتاً مطلوب دانست و از دانشجويان خواست تا در نگهداري محيط خوابگاه‌ها و ساختمان‌هاي آموزشي و آزمايشگاهي کمال همکاري را داشته باشند.
دکتر علي‌اکبري، رعايت مقررات و مصوبات آموزشي و انضباطي دانشگاه را براي دانشجويان ضروري و واجب دانست  و از دانشجويان خواست تا با رعايت قوانين و مقررات، محيط مناسب تري را براي تحصيل خود فراهم کنند. در ادامه، دکتر دانشفر، معاون آموزشي و تحصيلات تکميلي، دکتر نعمتي، معاون دانشجويي و دکتر مامي زاده، مدير آموزشي مطالب مهمي را در حوزه کاري خود با دانشجويان در ميان گذاشتند و خواستار توجه و رعايت آن شدند. در پايان نيز حجت الاسلام هاشمي به توضيح نکات مهمي درباب مسايل ديني و اخلاقي دوره دانشجويي پرداخت. برگزاري مسابقات ورزشي نيز از ديگر برنامه‌هاي اين اردوي دانشجويي بود که با معرفي نفرات برتر هدايايي تقديم آنان شد.

اردوي توجيهي دانشجويان ورودي جديد اردوي توجيهي دانشجويان ورودي جديد
شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها