En Ar

رشد 18 درصدي پذيرش دانشجوي کارداني و کارشناسي دانشگاه ايلام در سال جديد تحصيلي

مدير امور آموزشي دانشگاه عنوان کرد: عليرغم کاهش پذيرش دانشجو در سطح دانشگاه هاي کشور، دانشگاه ايلام در سال تحصيلي 99-98 نسبت به سال تحصيلي گذشته، رشد 18 درصدي پذيرش دانشجوي کارداني و کارشناسي را تجربه کرد.

   به گزارش روابط عمومي، دکتر محسن توکلي مدير امور آموزشي دانشگاه با باين اين خبر، اظهار داشت: همزمان با توسعه دانشگاه در قسمتهاي مختلف و ارتقاء جايگاه آن در سطج کشور و منطقه و با برنامه ريزي بعمل آمده، عليرغم کاهش تعداد دانشجو در بسياري از دانشگاه هاي کشور و استان، دانشگاه ايلام در سال تحصيلي جديد 99-98، افزايش 18 درصدي تعداد دانشجوي جديد کارداني و کارشناسي را تجربه مي کند.

دکتر توکلي، افزود: با توجه به تغييراتي که در آزمون سراسري سال جاري بوجود آمده است، پذيرش و معرفي دانشجويان در دو قالب پذيرش از طريق آزمون و پذيرش بر اساس سوابق تحصيلي انجام گرفت و در نهايت پذيرفته شدگان جديد از طريق سازمان سنجش و آموزش کشور  به دانشگاه ايلام معرفي شدند که طي مراحل ثبت نام، طي دو مرحله اين دانشجويان انتخاب واحد نموده و تحصيل خود را آغاز کردند.

مدير امور آموزشي دانشگاه در خصوص تعداد رشته هاي موجود کارداني و کارشناسي، بيان کرد: دانشگاه ايلام در سال تحصيلي جديد در سه رشته کارداني، 37 رشته کارشناسي پيوسته و يک رشته کارشناسي ناپيوسته پذيرش دانشجو داشت که از اين تعداد، دانشجويان در 29 رشته تحصيلي با آزمون و 12 رشته تحصيلي بر اساس سوابق تحصيلي به دانشگاه معرفي شدهاند.

عضو شوراي آموزشي دانشگاه درباره پذيرش دانشجو در آموزشکده فني، مهندسي و کشاورزي دهلران، گفت: دانشجويان پذيرش شده سال تحصيلي جديد دانشگاه ايلام در دو پرديس آموزشي شامل مجموعه دانشگاه ايلام و دانشکده فني، مهندسي و کشاورزي دهلران مشغول به تحصيل شده اند که از اين بين، سه رشته کارداني و کارشناسي به دانشکده دهلران و بقيه به پرديس مرکزي دانشگاه ايلام اختصاص دارند.

دکتر توکلي، يادآور شد: دانشگاه ايلام بعنوان دانشگاه مادر استان و بر اساس رسالت اجتماعي خود پذيراي دانشجويان دانشگاه هاي ديگر در سطح کشور در قالب دانشجوي مهمان بوده و دانشجويان متعددي در اين  دانشگاه  مشغول به تحصيل مي باشند.

مدير امور آموزشي دانشگاه، خاطرنشان کرد: در حال حاضر با توجه به برنامه ريزي بعمل آمده، تمامي کلاس هاي درسي دانشجويان در تمامي مقاطع برقرار بوده و هيچگونه محدوديتي در اين زمينه وجود ندارد.

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها