En Ar

دکتر علي اکبري خواستار حمايت وزارت علوم براي احداث اردوگاه فرهنگي اربعين دانشگاه ايلام گرديد

در جريان نشست ستاد اربعين دانشگاهيان استان ايلام با حضور دکتر غفاري معاون فرهنگي و اجتماعي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري و رئيس ستاد ملي اربعين دانشگاهيان کشور، دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه ايلام خواستار  حمايت وزارت علوم براي احداث اردوگاه فرهنگي اربعين دانشگاه ايلام جهت اسکان و ارائه خدمات به زائرين دانشگاهي کشور شد. 

     به گزارش روابط عمومي، در اين نشست دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه ايلام با تشکر از محبت و همکاري هميشگي دکتر غفاري و مجموعه وزارت علوم به دانشگاه ايلام، تأکيد کرد: فضاي همدلي و همکاري  بينظيري بر مجموعه آموزش عالي استان ايلام حاکم است که به خدمات رساني مطلوب به زائرين عزيز منتج شده و امروز حضرتعالي نمونه هايي از آن را در مرز مهران و شهر ايلام مشاهده نموديد.

دکتر علي اکبري، خاطر نشان کرد: براي خدمات رساني مطلوب تر، از مدت ها قبل معاونين فرهنگي دانشگاه ها و موسسات آموزش عالي استان، طرح هاي کارشناسي خود را مطرح و ارائه کردند که با هم انديشي تقسيم کار صورت گرفت و خوشبختانه با اهتمامي که وجود دارد يک تجربه ناب و متفاوت شکل گرفته است.

رئيس ستاد اربعين دانشگاهيان استان، در بخش ديگر سخنان خود خواستار حمايت وزارت علوم از احداث و راه اندازي اردوگاه  فرهنگي اربعين دانشگاه ايلام براي اسکان و ارائه خدمات به زائرين دانشگاهي کشور شد و تأکيد کرد دانشگاه ايلام آمادگي کامل دارد، زمين مورد نياز اين طرح را در مزرعه آموزشي و پژوهشي دانشگاه ايلام واقع در شهرستان مهران تأمين نمايد.

دکتر علي اکبري در پيشنهاد ديگري، خواستار اهتمام وزارت علوم براي اعزام دانشگاهيان بصورت تدريجي و در طول سال به عتبات عاليات گرديد تا خدمات رساني به آنان به نحو مطلوب تري ارائه گردد. 

 

 

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها