En Ar

نشست نماينده مقام معظم رهبري دردانشگاهها و اساتيدگروه معارف دانشگاههاي استان دردانشگاه ايلام

همزمان به هفته پژوهش و فناوري و در آستانه روز وحدت حوزه و دانشگاه، نشست حجت الاسلام رستمي نماينده مقام معظم رهبري در دانشگاه ها و اساتيد گروه معارف و دبيران هم انديشي دانشگاه هاي استان و نخبگان حوزه و دانشگاه در دانشگاه ايلام برگزار گرديد.

   به گزارش روابط عمومي، نشست حجت الاسلام دکتر رستمي نماينده مقام معظم رهبري در دانشگاه هاي کشور و اساتيد گروه معارف و دبيران هم انديشي دانشگاه هاي استان و نخبگان حوزه و دانشگاه با حضور دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه ايلام، حجت الاسلام غياثي مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه هاي استان و دانشگاه ايلام، دکتر مهديزاده معاون پژوهش و فناوري و دکتر شيرخاني معاون فرهنگي و اجتماعي دانشگاه؛ صبح امروز در محل سالن فرزانگان برگزار گرديد.

در اين نشست حجت الاسلام رستمي نماينده مقام معظم رهبري در دانشگاه هاي کشور با بيان اينکه اساتيد گروه معارف جايگاه ويژه اي براي تبيين اهداف انقلاب اسلامي دارند، بيان داشت: الان دشمنان با تمام امکانات درصد د نااميد کردن جوانان مملکت ما هستند که يکي از ابزارهاي اصلي آنان استفاده از شبهه براي تخريب باورها و اعتقادات اين عزيزان مي باشد که در اين ميان اساتيد گروه معارف اسلامي بواسطه اينکه همه دانشجويان مخاطب آنان مي باشند، وظيفه سنگيني براي مقابه با اين تهاجم تمام عيار دارند.

نماينده مقام معظم رهبري در دانشگاه هاي کشور، افزود: اساتيد گروه معارف براي موفقيت بايد سه ويژگي شامل: تسلط بر دانش مربوطه، تعهد، التزام، تقوا و باور به اهداف انقلاب اسلامي و مهارت لازم را براي ايجاد ارتباط با دانشجويان و پاسخ گويي به سئوالات و شبهات آنان داشته باشند.

عضو شوراي عالي انقلاب فرهنگي درباره دروس معارف اسلامي، گفت: با توجه به تغييرات و تحولات به وجود آمده و شکل گيري مسائل و موضوعات جديد در جامعه، دروس معارف اسلامي از نظر عناوين، روش و محتوا نيازمند بازنگري مي باشند.

در اين نشست  ابتدا حجت الاسلام غياثي مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه هاي استان و دانشگاه ايلام در سخنان کوتاهي بر ارتقاء جايگاه گروه هاي معارف اسلامي تأکيد کرد و در ادامه حاضرين در نشست به بيان نظرات، ديدگاه ها، پيشنهادات، انتقادات، سئوالات و انتظارت مورد نظر خود پرداختند.

شايان ذکر است حجت الاسلام رستمي صبح امروز در مزار شهداي گمنام دانشگاه حضور يافت و با نثار گل و فاتحه به مقام شامخ شهيدان اداي احترام کرد.

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها