En Ar

پيام رياست محترم دانشگاه به مناسبت روز بسيج

 

« به گزارش خبرنگار روابط عمومي»در پيام جناب آقاي دکتر صحرايي رياست محترم دانشگاه آمده است.

سالگرد تشکيل بسيج که يادآور بزرگداشت جانفشاني­هاي شير مردان عرصه جهاد با دشمنان اسلام و نظام جمهوري اسلامي ايران را به همه بسيجيان عزيز تبريک عرض مي­نمايم.

در حقيقت بسيج دانشگاهي است که استاد، دانشجو و درسش همه ايثار و فداکاري است بسيج يادآور خاطرات جوانان پاک و بي آلايشي است که لذات و هدفهاي جواني خود براي خدا گذشتند بسيجيان مردان بزرگ و کم  ادعاي هستند که کمر به دفاع از ارزشهاي الهي بستند و هيچ قدرتي غير الهي و دروغين نهراسيدند و براي دفاع از ارزشهاي الهي خود وارد ميدان نبرد با قدرتها و ارزشها جاهلي زمان شدند.

 هفته بسيج بزرگداشت فداکاري و جانفشاني عزيزاني است که براي سربلندي و عزت اين سرزمين جهاد کردند و با کمترين امکانات اما با شجاعت تمام و قدرت الهي خود در هشت سال دفاع مقدس از نظام اسلامي خود دفاع نمودند اينجانب نيز به سهم خود با تبريک صميمانه به مردان و زنان با ايمان که با خلوص نيت و بدون کوچکترين چشم داشتي هم در هشت سال دفاع مقدس و هم اينک در زمان دوران پس از جنگ با حضور خود در بسيج اين درخت تنومند را آبياري مي­کنند تبريک عرض نموده و از خداوند منان آرزوي سلامتي و توفيق الهي براي اين عزيزيان در سايه­سار نظام مقدس جمهوري اسلامي دارم.

امروز نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران نيازمند روحيه ايثار و از خودگذشتگي آن عزيزان است تا بتوان توسعه همه جانبه آن را با سلامت و قدرت به پيش برد.

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها