En Ar

سردار نقدي در كنگره 17 هزار شهيد ترور: راه حل همه مشكلات منطقه محو رژيم صهيونيستي است/ حمله به سوريه راه آزادي فلسطين را هموارتر مي كند

بسيج - سرويس سياسي: سرتيپ بسيجي محمدرضا نقدي رييس سازمان بسيج مستضعفين در حاشيه كنگره ملي 17000 شهيد ترور كه در سالن همايش هاي بين المللي صدا و سيما برگزار شد در جمع خبرنگاران گفت: اين كنگره سند روشني است كه نشان مي دهد ايران يكي از بزرگترين قربانيان ترور در قرن اخير است و با حمايت هاي آشكار استكبار از تروريست ها عليه ايران و جنايات گسترده گروه هاي تروريستي عليه ملت ايران، امروز روز محاكمه رژيم امريكا فرا رسيده است و اگر دستگاه هاي بين المللي در برابر اين جنايات اقدام نكنند قطعا مردم دنيا اين كار را انجام داده و درس خوبي به اين رژيم ظالم خواهند داد.

سردار نقدي جنگ طلبي امريكا و اشغال و تجاوز و كشتار و چپاول سرمايه هاي مردم در كشورهاي مختلف به بهانه هاي واهي را يادآور شده و افزود: امروز به بهانه واهي سلاح شيميايي در سوريه برنامه ضربه به مقاومت در سوريه را دارند ولي اصل ماجرا قصد تسلط امريكا بر دنياست.

راه حل همه مشكلات منطقه، محو رژيم صهيونيستي است

وي با بيان اينكه اگر آمريكا در مقابل سلاح شيميايي در سوريه احساس تكليف مي كند چرا در مقابل بمباران شيميايي سردشت و حلبچه توسط رژيم بعث احساس تكليف نكرد؟ اظهار داشت: اگر آمريكايي ها به خاطر اتهام واهي و دروغين بمب اتمي، كشور عراق را مورد تهاجم قرار دادند، چرا در مقابل 200 بمب هسته اي كه در سرزمين هاي اشغالي فلسطين وجود دارد واكنش نشان نمي دهد و اينها نشان مي دهد كه هدف آنها مبارزه با تروريسم نبوده بلكه هدف آنها سلطه و زورگويي و چپاول سرمايه هاي ملت ها و دفاع از رژيم صهيونيستي است.

رييس سازمان بسيج مستضعفين راه حل همه مشكلات منطقه را محو رژيم صهيونيستي دانسته و تصريح كرد: مردم آمريكا بيدار شوند و بدانند كه سرمايه و نام كشور آنها در حال فدا شدن براي امنيت رژيم جنايتكار صهيونيستي است.

وي ملت ايران را حامي همه مسلمانان و مظلومان در دنيا عنوان نموده و بيان كرد: با وجود آنكه ملت ايران زخم خورده گروه هاي تروريستي مستقر در افغانستان بود ولي هيچگاه از اشغال افغانستان حمايت نكرده است.

جانشين فرمانده كل سپاه در امر بسيج با اشاره به تحولات اخير پيرامون سوريه خاطرنشان كرد: با آنكه شوراي امنيت سازمان ملل نزد ملت ايران مقبوليت ندارد ولي همه چيز بايد تابع قانون باشد و آمريكا كه خود معتقد به اين شورا به عنوان ابزار براي تجاوز به كشورها مي باشد، حداقل بايد خود را پايبند به آراي اين شورا بداند.

در صورت حمله به سوريه، نيازي به بسيج ايران نمي باشد

وي وجود بسياري از آراي ظالمانه شوراي امنيت را به نفع قدرت هاي شيطاني و به ضرر ملت هاي آزادي خواه يادآور شده و تاكيد كرد: آمريكا پس از انقلاب اسلامي هر كاري كرده به ضررش تمام شده و هر اقدامي عليه سوريه به ضرر آمريكا خواهد بود و آنها براي كاهش حساسيت آزاديخواهان دنيا نسبت به خود، حمله خود را كوچك و محدود عنوان مي كنند ولي كوچكترين تجاوز آمريكا، عكس العمل هاي سنگيني از سوي ملت هاي آزاديخواه خواهد داشت و سير افول قدرت و نفوذ آمريكا در دنيا سرعت بيشتري خواهد گرفت.

سردار نقدي در ادامه تاكيد كرد: در صورت حمله به سوريه، نيازي به بسيج ايران نمي باشد چراكه مقاومت سوري ها كفايت مي كند همانطور كه در جنگ هاي 8، 22 و 33 روزه شاهد التماس رژيم اسرائيل براي اتمام جنگ بوديم كه اين در مقابل امكانات خيلي محدود گروه هاي كوچكي در غزه و لبنان بوده است و در مقابل سلاح هاي سوريه چقدر اينها التماس خواهند كرد كه اگر عقلي براي آنها باقي مانده باشد به عاقبت كار خود فكر خواهند كرد.

حمله به سوريه راه آزادي فلسطين را هموارتر مي كند

وي در پايان سخنان خود تصريح كرد: حمله به سوريه راه آزادي فلسطين را هموارتر مي كند چراكه ملت ايران و ملت هاي منطقه به خاطر رعايت ملاحظات بين المللي مقابله عملي نمي كنند و اين تجاوزهاي غير قانوني سبب مي شود تا اين ملاحظات ناديده گرفته شده و عكس العمل هاي بيشتري در مقابله با آمريكا داشته باشند.

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها