En Ar

فرمانده کل سپاه: واکنش‌ها به مداخله نظامي آمريکا فراتر از مرزهاي سوريه خواهد بود

سرلشکر جعفري با بيان اينکه تصور آمريکا از توانايي محدودسازي مداخله نظامي در سوريه توهمي بيش نيست، واکنش ها فراتر از مرزهاي سوريه خواهد بود، گفت: جنگ در کنار رژيم صهيونيستي پتانسيل انتقال بحران به درون اين رژيم را تشديد مي کند.

به گزارش مهر، سردار سرلشکر پاسدار محمد علي جعفري، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، در حاشيه جلسه شوراي عالي امنيت ملي، با اشاره به تهديدهاي اخير آمريکا مبني بر حمله نظامي به سوريه گفت: آشکار شدن علايم ناکامي سردمداران کاخ سفيد در ائتلاف سازي مورد نظر براي جنگ افروزي جديد در منطقه، آمريکايي ها را به اتخاذ موضع مداخله و حمله نظامي محدود به سوريه وا داشته است.

وي افزود: در عين حال کساني که در اين مداخله با آمريکا مشارکت نمايند دچار بحران هاي زودرس در امنيت ملي خود خواهند شد. سرلشکر جعفري با بيان اينکه «جنگ و ناامني پديده هايي سيال و غير قابل کنترل هستند» تأکيد کرد: جنگ در کنار رژيم صهيونيستي پتانسيل انتقال بحران به درون اين رژيم را تشديد مي کند.

عضو شوراي عالي امنيت ملي با هشدار به جنگ افروزان براي تفکر درباره پيامدهاي لشکرکشي هاي گذشته به کشورهاي اسلامي منطقه و عبرت گرفتن از تجربه عراق و افغانستان گفت: همانگونه که مداخله ي آمريکا در جهان اسلام تا به امروز موجب توسعه افراط گرايي، خشونت و تروريسم شده است تهاجم به سوريه نيز روند توسعه افراط گرايي را تشديد خواهد کرد و به مانند افغانستان و عراق جز رنج، محنت، آوارگي و کشتار مردم بي گناه نتيجه‌اي نخواهد داشت.
شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها