En Ar

بازديد هيات نظارت، ارزيابي و تضمين کيفيت از دانشگاهها و مراکز آموزش عالي شهرستان ايوان

دبير هيات نظارت، ارزيابي و تضمين کيفيت استاني جناب آقاي دکتر محمد سلاورزي و اعضاء دبيرخانه هيات از مراکز آموزش عالي شهرستان ايوان، بيست و يکم ديماه بازديد بعمل آوردند.

در شروع  جلسه دکتر جمالي رئيس دانشگاه آزاد اسلامي ايوان ضمن خير مقدم و ابراز خرسندي از حضور دبير هيات استاني در اين دانشگاه به بيان گزارشي در خصوص عملکرد دانشگاه در زمينه هاي مختلف پرداخت .

دکتر سلاورزي در جريان اين  بازديد بيان داشتند که هيات نظارت و ارزيابي استاني محل تعامل، همفکري و هم انديشي و خانه مراکز آموزش عالي استان است و نگاه نظارت دستگيري از مراکز آموزش عالي و انسجام بخشي به آنهاست. دبير هيات استاني اظهار داشتند که پيشرفت نظام آموزش عالي مستلزم  پيگيري و استفاده از اساتيد توانمند است و استاد خوب مي تواند محتوي آموزشي با کيفيت توليد  کند.

همچنين دبير هيات استاني در جلسه اي که با  حضور رئيس و اعضاي هيات علمي دانشگاه آزاد اسلامي  شهرستان ايوان با اشاره به مولفه هاي دانشگاه مطلوب و کيفيت آموزش، اعضاي هيات علمي را سنگ اساس و نقطه شروع توسعه و پيشرفت دانشگاهها دانست و برنگاه عادلانه مبتني بر  آمايش  دانشگاهها و مراکز آموزش عالي تاکيد کرد.

در اين بازديد کارشناسان نظارت و ارزيابي استان از قسمت هاي مختلف دانشگاه بازديد به عمل آوردند و به ارائه نقطه نظرات خود در زمينه بهتر شدن دانشگاهها پرداختند.

بازديد هيات نظارت، ارزيابي و تضمين کيفيت از دانشگاهها و مراکز آموزش عالي شهرستان ايوان بازديد هيات نظارت، ارزيابي و تضمين کيفيت از دانشگاهها و مراکز آموزش عالي شهرستان ايوان بازديد هيات نظارت، ارزيابي و تضمين کيفيت از دانشگاهها و مراکز آموزش عالي شهرستان ايوان
شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها