En Ar

بازديد هيات نظارت، ارزيابي و تضمين کيفيت استاني از مراکز آموزشي شهرستان دهلران

   به گزارش دبيرخانه هيات نظارت، ارزيابي و تضمين کيفيت استاني، دکتر سلاورزي دبير هيات نظارت، ارزيابي و تضمين  استان در جريان اين بازديد، کمک هدفمند و قاعده‌مند به توسعه عادلانه، متوازن  و همراه با کيفيت آموزش عالي استان اظهار داشت که سند آمايش استان ايلام بر پايه ســه شاخصه: عدالت، معنويت، عقلانيت، را مهمترين راهبرد مديريت نظارت، ارزيابي و تضمين کيفيت دانشگاه ايلام برشمرد و با اشاره به پايش و ارزيابي منظم و دوره‌اي از امور اجرايي، آموزشي، پژوهشي، فناوري، دانشجويي، فرهنگي و اجتماعي آموزش عالي استان، بيان فرمودن: تلاش براي ارتقاء تدريجي و گام به گام کيفيت آموزش و رضايتمندي جامعه هدف رسالت اصلي هيات استاني است.

بنا به اين گزارش: استفاده از مدرسين توانمند، بالا بردن امکانات کارگاهي و آزمايشگاهي، ارتقاء کمي و کيفي فضاهاي کالبدي آموزشي، برنامه محوري، بهبود تجهيزات و تاسيسات مورد نياز، پي‌گيري پرداخت تسهيلات وزارت عتف به دانشجويان دانشگاه‌هاي شهريه‌پرداز، توجه به فرصت تقاضاي تحصيل دانشجويان کشور عراق و آمادگي براي برگزاري دوره‌هاي روش تدريس براي مدرسين جوان، از ديگر موضوعات مطرح شده در جريان اين بازديد بود. همچنين بر همکاري در ارسال به موقع اطلاعات، آمار، مسائل و مشکلات واحدها و مراکز آموزشي تاکيد گرديد.

در اين بازديد که همراه با کارشناسان دبيرخانه هيات نظارت، ارزيابي و تضمين کيفيت آموزش عالي استان، آقايان حمزه زنگنه و يوسف زيني‌وند صورت گرفت، از بخش‌هاي مختلف مراکز آموزش عالي شهرستان دهلران در دو بعد سخت‌افزاري و نرم‌افزاري بازديد ميداني به عمل آمد.

بازديد هيات نظارت، ارزيابي و تضمين کيفيت استاني از مراکز آموزشي شهرستان دهلران بازديد هيات نظارت، ارزيابي و تضمين کيفيت استاني از مراکز آموزشي شهرستان دهلران بازديد هيات نظارت، ارزيابي و تضمين کيفيت استاني از مراکز آموزشي شهرستان دهلران
شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها