En Ar

کرسي آزاد انديشي با موضوع پيشرفت کشور، خريد کالاي خارجي يا کالاي ايراني

کرسي آزادانديشي با موضوع پيشرفت کشور، خريد کالاي خارجي يا کالاي ايراني با حضور دکتر سياري معاون فرهنگي واجتماعي دانشگاه، دکتر درويشي مدير گروه اقتصاد  به عنوان کارشناس و داور و جمع زيادي از دانشجويان روزدوشنبه 25/2/91 به همت بسيج دانشجويي و جامعه اسلامي دانشجويان در محل سالن آمفي آيت اله حيدري برگزار گرديد.

در ابتداي اين مراسم دکتر سياري ضمن عرض خير مقدم به حضار کرسي هاي ازاد انديشي را باعث پويايي و رشد فکري دانشجويان در يک مکان آکادميک دانست. ايشان علت نامگذاري کرسي را با اين عنوان اهميت نامگذاري سال با عنوان توليد ملي، حمايت از کار و سرمايه ايراني دانست و گفت: ما بايد در خيلي از کالاهاي اساسي بتوانيم خودکفا باشيم و از وابستگي به اقتصاد ليبرال نجات پيدا کنيم و مدل اقتصاد اسلامي را به عنوان يک مدل موفق به جهان عرضه کنيم که لازمه اين امر حمايت همه جانبه از توليد داخلي مي باشد و تشويق مردم به خريد کالاي ايراني که نتيجه اين امر هم يک اقتصاد پويا و هم ريشه کن کردن معضل بيکاري در جامعه مي باشد. ايشان در ادامه با ارائه آمار و ارقامي لزوم حمايت از توليد داخلي را بيان کرد. در ادامه اين برنامه  مخالفان و موافقان موضوع کرسي به بيان ديدگاه ها ونظرات خود پرداختند و در پايان دکتر درويشي مدير گروه رشته اقتصاد در دانشگاه به عنوان کارشناس و داور به جمع بندي مباحث دو گروه پرداخت و علل لزوم توليد داخلي را مورد بحث قرار داد.

کرسي آزاد انديشي با موضوع پيشرفت کشور، خريد کالاي خارجي يا کالاي ايراني کرسي آزاد انديشي با موضوع پيشرفت کشور، خريد کالاي خارجي يا کالاي ايراني کرسي آزاد انديشي با موضوع پيشرفت کشور، خريد کالاي خارجي يا کالاي ايراني کرسي آزاد انديشي با موضوع پيشرفت کشور، خريد کالاي خارجي يا کالاي ايراني
شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها