En Ar

بزرگداشت روز راديو در دانشگاه

به گزارش خبــــــرنگار فرهنگي، با برنامه‎ريزي و هماهنگي کانون پژواک دانشگاه، مراسم بزرگداشت روز راديو با حضور دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه، دکتر شيرخاني معاون فرهنگي و اجتماعي، دکتر امامي‎پور مدير امور فرهنگي، آقاي فتاحي رئيس اداره روابط عمومي، آقاي جهانگيري از پيشکسوتان راديو ايلام و جمع زيادي از دانشجويان شب چهارشنبه 1398/02/04 در محل سالن آيت اله حيدري برگزار گرديد.

در اين مراسم دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه رمز موفقيت برنامه‎هاي فرهنگي و اجتماعي در سطح دانشگاه ايلام را اعتماد و واگذاري برنامه‎ريزي و اجراي اين برنامه‎ها به دانشجويان عنوان کرد و ضمن تشکر از زحمات و فعاليت‎هاي اعضاي کانون‎ها، انجمن‎ها و تشکل‎هاي دانشجويي، بر حمايت جدي و هميشگي مديريت دانشگاه از فعالان فرهنگي تأکيد کرد و خواستار حضور و فعاليت همه دانشجويان (ايراني و خارجي) علاقمند و داراي استعداد در اجراي برنامه‎هاي فرهنگي و اجتماعي دانشگاه گرديد.

دکتر علي اکبري در ادامه با تشکر از همه دانشجوياني که در سطح کشور و منطقه عنوان‎هاي مختلف فرهنگي را کسب کرده‎اند، از اهتمام ويژه همه دانشجويان و بخصوص اعضاي کانون هلال احمر، بسيج دانشجويي و شوراي صنفي در کمک به سيل زدگان استان ايلام قدرداني نمود.

در ابتداي اين مراسم دکتر امامي‎‎پور  مدير امرو فرهنگي و اجتماعي دانشگاه ضمن خير مقدم به مهمانان و حاضرين در مراسم، بر حمايت جدي معاونت فرهنگي و اجتماعي از برنامه‎هاي مختلف دانشجويان تأکيد کرد و خواستار اهتمام و حضور هر چه بيشتر دانشجويان در اين برنامه‎ها گرديد.

در اين مراسم کانون پژواک دانشگاه برنامه‎هاي مختلف طنزي را ارائه داد و سپس از آقاي جهانگيري از پيشکسوتان راديو ايلام تقدير بعمل آمد.

بزرگداشت روز راديو در دانشگاه بزرگداشت روز راديو در دانشگاه بزرگداشت روز راديو در دانشگاه
شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها