En Ar

اطلاعيه پذيرفته شدگان کارداني به کارشناسي سال ???? دانشگاه ايلام

با سلام و تبريک به مناسبت قبولي در آزمون سراسري و ورود به دانشگاه ايلام، بر اساس برنامه ريزي بعمل آمده، ثبت نام و پذيرش در دانشگاه ايلام بر اساس برنامه زير مي باشد. خواهشمند است با هدف جلوگيري از بي نظمي و ثبت نام هرچه آسانتر، مراحل زير را به ترتيب انجام داده و از جابجايي زمانها خودداري فرماييد.

تذکر مهم: انجام تمام مراحل ثبت نام بصورت زير براي تمام دانشجويان ضروري بوده و عدم انجام هريک از مراحل باعث ناقص شدن ثبت نام شده و از تحصيل دانشجويان جلوگيري بعمل خواهد آمد.

بطورکلي ثبت نام از پذيرفته شدگان در دانشگاه ايلام طي سه مرحله انجام مي گيرد:

الف- ثبت نام آموزشي

الف-1- مرحله ثبت نام اينترنتي

اين مرحله از ثبت نام بصورت اينترنتي از روز چهارشنبه 1400/07/07 تا يکشنبه 1400/07/11 بصورت غيرحضوري انجام گرفته و نياز به مراجعه دانشجو به دانشگاه نمي باشد. اين مرحله از ثبت نام شامل:

- ابتدا دانشجو با مراجعه به آدرس https://uid.ilam.ac.ir/reg با وارد نمودن کد ملي بعنوان شناسه کاربري و رمز عبور (تکرار براي شناسه و رمز عبور) جهت دريافت کد کاربري و پسورد يکتا (که در تمام مراحل تحصيل کاربردي و با اهميت است) اقدام نماييد. اين شناسه پس از پايان عمليات به شماره موبايل شما ارسال خواهد شد (سامانه فوق از روز چهارشنبه 1400/07/07 براي دانشجويان فعال خواهد بود).

- در مرحله بعد با مراجعه به سامانه آموزشي دانشگاه به آدرس http://edu.ilam.ac.ir/home/Default.htm (سيستم گلستان دانشگاه ايلام) مراجعه نموده و از قسمت ورود به سيستم با استفاده از شناسه کاربري و رمز عبور (که در مرحله قبل پيامک شده است) وارد سامانه شده و با استفاده از راهنماي ثبت نام غيرحضوري سامانه گلستان نسبت به ثبت مشخصات اقدام نماييد.

* بدون دريافت کد کاربري يکتا، امکان صدور کارت دانشجويي وجود ندارد.

* اطلاعات وارد شده متعاقباً توسط آموزش دانشگاه صحت سنجي شده و مسئوليت صحت اطلاعات بعهده دانشجو مي باشد. چنانچه در هر مرحله از تحصيل، دانشگاه متوجه مغايرتي در اطلاعات ثبت شده گردد، قبولي دانشجو کان لم يکن تلقي خواهد شد.

- فرمهاي زير را دانلود کرده، تکميل و در سامانه بارگزاري نماييد:

 

پس از ثبت نام اينترنتي، دانشگاه نسبت به انتخاب واحد براي تمامي دانشجويان اقدام نموده و در اطلاعيه هاي بعدي، نحوه شرکت در کلاسهاي مجازي اعلام خواهد شد.

 

الف-2- ارسال مدارک بصورت پستي تا تاريخ 1400/07/20

    پس از تکميل فرآيند ثبت نام اينترنتي، دانشجو لازم است مدارک زير را بصورت پست پيشتاز  به  آدرس : ايلام بلوار پژوهش دانشگاه ايلام سازمان مرکزي- اداره کل آموزش-واحد پذيرش و ثبت نام صندوق پستي 516-69315 و کد پستي 6939177111  ارسال نمايد.لازم به ذکر است درج نام و نام خانوادگي داوطلب، رشته ومقطع تحصيلي قبولي بر روي پاکت الزامي است

- اصل و کپي مدرک کارداني (در صورتي که ارائه اصل مدرک يا گواهي موقت مقدور نباشد، لازم است فرم شماره 7 تکميل و پس از تأييد دانشگاه محل تحصيل دوره کارداني ، ارسال گردد)

تبصره  :تاريخ فراغت از تحصل مقطع کارداني قبول شدگان نيمسال اول بايد، تا 31 شهريور 1400 و نيمسال دوم تا 30 بهمن 1400 باشد

- کپي تمام صفحات شناسنامه و کارت ملي

- 6 قطعه عکس

- فرم هاي تکميل شده که قبلاً دريافت و تکميل شده اند.

-اصل حکم مرخصي سالانه براي کارمندان دولت يا موافقت رسمي و بدون قيد و شرط سازمان مطبوع

- اصل و کپي کارت پايان خدمت يا معافيت (يا هر مدرک ديگر که نشان دهنده وضعيت نظام وظيفه باشد).

-مشمولين خدمت مقدس سربازي  و همچنين دارندگان برگه اعزام به خدمت جهت اخذ معافيت تحصيلي از طريق لينک زير اقدام کنند.

راهنماي ثبت درخواست معافيت تحصيلي

                                                        services.epolice.ir

- پذيرفته شدگاني که در حين انجام  خدمت سربازي هستند بايد از طريق لينک زير درخواست معافيت تحصيلي ثبت کنند و پس از تاييد دانشگاه توسط يگان از خدمت ترخيص شوند.

services.epolice.ir

توجه: دانشجويان انصرافي که قبلا از معافيت تحصيلي استفاده نموده اند ميبايست حداکثر تا تاريخ 1400/06/31 معافيت تحصيلي قبلي  خود را با مراجعه به حوزه نظام وظيفه  لغو نموده و درخواست معافيت جديد از طريق لينک زير   ثبت نمايند

 services.epolice.ir  

ب- ثبت نام نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري

جهت ثبت نام امور نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري به لينک زير مراجعه نماييد :

https://survey.porsline.ir/s/7MSSuAd

ج- ثبت نام امور فرهنگي

جهت ثبت نام امور فرهنگي به لينک زير مراجعه نماييد:

https://kamand.ilam.ac.ir/jadid

د- ثبت نام رفاه دانشجويي

جهت ثبت نام امور رفاه دانشجويي به لينک زير مراجعه نماييد:

https://ilam.ac.ir/file_bank/1400/86140072-stdd-1400.docx

نکات مهم:

1- خواهشمند است براي انجام بهينه ثبت نام، مراحل و موارد فوق را رعايت نموده و از مراجعه غيرضروري اجتناب فرماييد. با توجه به شرايط موجود، در صورت مراجعه، کارشناسان آموزش دانشگاه پاسخگو نبوده و لطفاً موارد مورد ابهام را بصورت تلفني پيگيري نماييد (شماره تماس جهت موارد ضروري 08459241293 پاسخگو خواهند بود).

2- شيوه و زمان تشکيل کلاسها در اطلاعيه هاي بعدي دانشگاه اعلام خواهد شد.

3- هيچگونه درخواست مهمان و يا انتقال به دانشگاههاي ديگر در نيمسال پذيرفته نمي باشد و موارد درخواستي پس از اتمام نيمسال اول تحصيل با ثبت نام از طريق پورتال وزارت علوم  قابل بررسي مي باشد.

4- پذيرفته شدگان گرامي لطفا از تمامي مدارک اصلي خود قبل از ارسال به دانشگاه چندين نسخه کپي  نزد خود نگهداري نمايند چون در زمان تحصيل امکان دسترسي به مدارک وجود ندارد


شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها