En Ar

با حکم وزير محترم علوم، عضو هيأت علمي دانشکده کشاورزي دانشگاه ايلام به عنوان سرپرست پارک علم و فناوري استان منصوب شد

به گزارش خبرنگار روابط عمومي دانشگاه، دکتر محمد فرهادي وزير محترم علوم، تحقيقات و فناوري در حکمي دکتر کامران طاهرپور، عضو هيأت علمي دانشکده کشاورزي دانشگاه ايلام را به عنوان سرپرت پارک علم و فناوري استان منصوب نمود.

در حکم دکتر فرهادي خطاب به دکتر طاهر پور آمده است :

 انتظار مي رود با توکل به خداوند سبحان ، ماموريت و وظايف سرپرستي پارک علم و فناوري ايلام را بر پايه قوانين ، سياست ها و در چارچوب برنامه ها و جايگاه تشکيلاتي مصوب به انجام رسانيد .

بايسته است با پيروي از آموزه هاي اسلامي ، مباني علمي و راهبردي دولت تدبير و اميد و جلب همکاري همه مديران ، اعضاي هيئت علمي و کارکنان گرامي ، نقشي شايسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوري و نقش آفريني آن در اقتصاد دانش بنيان و تحقق سياست هاي اقتصاد مقاومتي ايفا نماييد . 

همچنين وزير محترم علوم در نامه جداگانه اي ازخدمات دکتر سجادي فر، سرپرست سابق پارک علم و فناوري ايلام در دوران تصدي اين مسئوليت قدرداني کرد.

دکتر طاهرپور داراي مدرک دکتري علوم دامي از دانشگاه تهران بوده و به عنوان پژوهشگر برتر گروه علوم دامي در سال هاي 1390و 1392 برگزيده و همچنين دانشيار اين گروه آموزشي است. بيش از 80 مقاله علمي وي در مجلات isi، علمي پژوهشي و همايش هاي ملي و بين المللي به چاپ رسيده، دکتر طاهرپور عضو انجمن علوم دامي ايران بوده و پيش از اين 2 دوره مدير گروه علوم دامي دانشکده کشاورزي، مدير دانشجويي و سرپرست آزمايشگاه مرکزي دانشگاه ايلام بوده است.

روابط عمومي دانشکده کشاورزي براي ايشان آرزوي موفقيت مي نمايد.

با حکم وزير محترم علوم، عضو هيأت علمي دانشکده کشاورزي دانشگاه ايلام به عنوان سرپرست پارک علم و فناوري استان منصوب شد
شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها