En Ar

براي اولين بار، بخشي از امور خوابگاه هاي دانشجويي دانشگاه ايلام به شهرداران خوابگاه ها واگذار خواهد شد

دکتر ميراب بالو مدير کل امور دانشجويي دانشگاه ايلام ضمن تبريک سال تحصيلي جديد و با توجه به اسکان دانشجويان خوابگاهي، از اجرايي شدن انتخاب يک شهردار براي هر خوابگاه خبر داد. ايشان يکي از راه حل هاي سريع در حل مشکلات روزانه خوابگاه ها را مشارکت خود دانشجويان و بخصوص نماينده آن ها در هر خوابگاه دانستند و بيان داشتند که با انتخاب شهردار در هر خوابگاه مي توان شاهد عملکرد بالايي در مديريت خوابگاه ها بود.

فرهنگ‌سازي زندگي دانشجويي خوابگاهي، پياده‌سازي نظم و انضباط، صيانت از حقوق ساکنان خوابگاه‌ها، مديريت صحيح اتاق‌ها و فضاي خوابگاهي، نظارت بر بهداشت خوابگاه‌ها و ... از جمله وظايف شهردار خوابگاه مي باشد. شهرداران هر خوابگاه به مدت يک نيمسال تحصيلي مشغول خواهند بود و در صورت رضايت دانشجويان همان خوابگاه، به مدت يک نيمسال ديگر تمديد مي شوند.

دانشجويان گرامي از هم اکنون مي توانند به دنبال انتخاب اولويت هاي خود در هر خوابگاه باشند تا بتوانند در زمان مقرر، نسبت به انتخاب يک نفر شهردار اقدام نمايند. لازم به توضيح است که شهرداران خوابگاه ها از پرداخت اجاره بهاي خوابگاهي معاف خواهند بود و در صورت ارزيابي هاي آينده که توسط مديريت امور دانشجويي از آن ها صورت خواهد گرفت از ديگر مزاياي پيشنهادي مديريت مي توانند استفاده نمايند.

دستورالعمل انتخاب شهرداران خوابگاه ها، زمان و شرح وظايف در اخبار بعدي متعاقباً اطلاع رساني خواهد گرديد.

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها