En Ar

قابل توجه دانشجويان جديدالورود تحصيلات تکميلي متقاضي خوابگاه هاي دانشجويي

قابل توجه دانشجويان جديدالورود تحصيلات تکميلي

متقاضي خوابگاه هاي دانشجويي دانشگاه ايلام

 

ضمن عرض خيرمقدم به شما دانشجويان گرامي، به اطلاع مي رساند براي سکونت در خوابگاه هاي دانشجويي نياز به تکميل مراحل زير مي باشد:

1- ورود به سامانه يکپارچه صندوق رفاه کشور به نشاني https://refah.swf.ir و ثبت درخواست سکونت در خوابگاه هاي دانشجويي دانشگاه ايلام

2- واريز مبلغ دو ميليون ريال (200 هزار تومان) به شماره حساب 1917068298 به نام قرض ­الحسنه دانشجويان به عنوان وديعه خوابگاه (نزد بانک تجارت شعبه دانشگاه ايلام) و تحويل آن به اداره خوابگاه ها (در زمان مراجعه)

3- مراجعه حضوري به اداره خوابگاه هاي دانشجويي جهت تشکيل پرونده

4- تکميل فرم هاي مربوطه

 

- به دانشجويان بومي ساکن شهر ايلام خوابگاه تعلق نمي­گيرد.

- خوابگاه دانش ويژه برادران و خوابگاه الغدير ويژه خواهران مي باشد. دانشگاه ايلام فعلاً خوابگاه متأهلي ندارد.

- دانشجويان کارشناسي ارشد (ناپيوسته) دو سال تحصيلي (4 نيمسال) و دانشجويان دکتراي تخصصي حداکثر چهار سال تحصيلي (8 نيمسال) مي توانند از خوابگاه هاي دانشجويي استفاده نمايند.

- دانشجويان حق تعويض و يا واگذاري اتاق و اموال خوابگاه را به ديگران (حتي دانشجويان مقيم در خوابگاه) ندارند.

- جابجايي دانشجو از اتاقي به اتاق ديگر و يا از خوابگاهي به خوابگاه ديگر فقط با مجوز کتبي رئيس ادارة امور خوابگاه ها، پس از احراز شرايط و پرداخت هزينه امکان­پذير است.

- تعيين و هر گونه تغيير ظرفيت اتاق­هاي خوابگاه هاي دانشجويي به عهده مدير کل امور دانشجويي است.

- معاون دانشجويي و مدير امور دانشجويي دانشگاه مي­توانند نسبت به تعويض خوابگاه دانشجو و يا محروميت دانشجو از خوابگاه ها دستور نمايند و اين دستور لازم الاجرا است.

- چنانچه دانشجو بدون اطلاع قبلي و بدون عذر موجه به مدت دو هفته از شروع سال تحصيلي (بر اساس تقويم آموزشي) در خوابگاه حاضر نشود و يا در ابتداي هر ترم نسبت به تمديد سکونت خود اقدام ننمايد، به منزله انصراف از خوابگاه تلقي و مجوز سکونت او به طور خودکار لغو مي­شود.

- در صورتي که دانشجو اتاق را رزرو و ثبت نمايد ولي از آن استفاده نکند، بايستي اجاره بهاي نيمسال را پرداخت نمايد؛ در غير اينصورت در دو هفته ابتداي نيمسال به صورت کتبي بايد انصراف خود را اعلام نمايد.

- خوابگاه ها فقط براي سکونت دانشجويان در طول سال تحصيلي است و در تعطيلات بين دو نيمسال تحصيلي، ايام نوروز و تعطيلات تابستان خوابگاه ها تعطيل بوده و حضور دانشجو در خوابگاه غير قانوني مي­باشد.

 

مديريت امور دانشجويي دانشگاه ايلام

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها