شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

پیام ریاست محترم دانشگاه به مناسبت سالروز شانزدهم آذر، روز دانشجو

« به گزارش خبر نگار روابط عمومی» جناب آقای دکتر صحرایی ریاست محترم دانشگاه ایلام با صدور پیامی به مناسبت فرارسیدن سالروز شانزدهم آذر و بزرگداشت روز دانشجو ، یاد و خاطره شهدای دانشجو را گرامی داشت.

متن کامل پیام جناب آقای دکتر صحرایی بدین شرح است:

جوانان این مرز و بوم و علی الخصوص دانشجویان عدالت خواه­ و استکبار ستیز، استقلال خواه و آزادی طلب در پرتو آموزه­های مکتب اسلام ناب محمدی (ص) همیشه برای پیشرفت، تداوم، حفظ ، صلابت و کار آمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیشتاز و آماده بوده­اند. دانشجویان و دانشگاهیان عزیز این مرز بوم دیروز در عرصه­­های ایجاد و دفاع از ارزش­های متعالی انقلاب شکوهمند اسلامی مردم ایران، با نثار جان خود در سنگر جهاد و دفاع مقدس و امروز در عرصه­های جهاد علمی و فناوری، پرچمدار توسعه و پیشرفت مرزهای دانش در کشور و جهان اسلام هستند.

امام راحل و عظیم الشان (ره) بحق در وصف این جوانان می­فرمایند: امید من به شما جوانان است و دانشگاه را مبدأ همه تحولات می­دانستند و رهبر معظم انقلاب نیز مداوم بر توسعه علمی و مرجعیت علمی جامعه دانشگاهی را در جهان مورد تأکید قرار می­دهند.

اینجانب به عنوان عضو کوچکی در جامعه دانشگاهی، ضمن تکریم و بزرگداشت روز دانشجو یاد و خاطره امام شهیدان و شهدای دانشجو را گرامی می­داریم. امید است با بسط رویه­های قانونی و حرکت در چهارچوب موازین قانونی در جهت اعتلای فضائل دینی و انسانی و نیل به توسعه همه جانبه و پایدار و ارتقای جایگاه علمی کشور عزیزمان در منطقه و جهان هم چون گذشته نقش مؤثر خود را ایفا نمائیم. توفیقات روز افزون دانشجویان و جامعه دانشگاهی را از خداوند متعال خواستاریم.

پيام رياست محترم دانشگاه به مناسبت سالروز شانزدهم آذر، روز دانشجو