شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

دکتر علی محمدی: بازگشت به فرهنگ اصیل اسلامی از دستاوردهای انقلاب است.

همزمان با آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی نشست آقای عباس زاده استاندار ایلام با اساتید دانشگاه­ها و موسات آموزش عالی استان و حوزه علمیه  عصر شنبه با حضور دکتر علی محمدی رئیس دانشگاه برگزار گردید.

در این مراسم دکتر علی محمدی رئیس دانشگاه گفت: بازگشت به فرهنگ اصیل اسلامی از دستاوردهای انقلاب است.

دکتر علی محمدی اضافه کرد: علت پیروزی انقلاب اسلامی مدیون دو اصل اساسی رهبری بی‌نظیر امام راحل و وحدت و یگانگی مردم حول محور ولایت است. این دو اصل مهم سبب پیروزی انقلاب اسلامی شد و این دو اصل هم سبب بقای نظام است.

دکتر علی‌محمدی تصریح کرد: ولایت‌پذیری مردم از امام راحل مهم‌ترین اصل پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال 57 بود.

رییس دانشگاه ادامه داد: بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی مدیون این دو اصل بوده که باید همگان توجه جدی داشته باشند.

دکتر علی‌محمدی اضافه کرد: انقلاب اسلامی برکات و نعمات بی‌شماری را برای ملت ایران و برای همه جهانیان به ارمغان آورده است که بی‌تردید قابل شمارش نیست.

رییس دانشگاه ادامه داد: بزرگ‌ترین نعمتی که از انقلاب اسلامی به ما رسیده است تنفس در فضای معنوی حکومت اسلامی است. و در همین راستا حرکت در زیر پرچم مقدس ولایت از دیگر نعمت‌های بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی است.

این دو مهم از برکات و نعمت‌هایی است که امت اسلامی در دوره‌های گذشته جز دوره‌های اندکی شاهد آن نبوده‌اند.

رئیس دانشگاه افزود: بازیابی هویت و شخصیت اصلی مردم و بازگشت به فرهنگ اصیل اسلامی از دیگر نعمات پیروزی انقلاب اسلامی است.

دکتر علي محمدي: بازگشت به فرهنگ اصيل اسلامي از دستاوردهاي انقلاب است. دکتر علي محمدي: بازگشت به فرهنگ اصيل اسلامي از دستاوردهاي انقلاب است. دکتر علي محمدي: بازگشت به فرهنگ اصيل اسلامي از دستاوردهاي انقلاب است.