شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

حجت الاسلام هاشمی معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه: حماسه سیاسی 24 خرداد پیام عظمت، اقتدار و سربلندی نظام اسلامی را به جهانیان صادر کرد.

جلسه سخنرانی حجت الاسلام هاشمی معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه در باره خلق حماسه سیاسی صبح روز دوشنبه 17/4/92 با هماهنگی پایگاه مقاومت اداری دانشگاه در محل سالن فرزانگان برگزار گردید.

حجت الاسلام هاشمی در این جلسه با تبریک فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان توضیحات کوتاهی در باره اهمیت این ماه مبارک ارائه نمود و سپس به بیان و تفسیر دعای شعبانیه رسول خدا(ص) در باره این ماه پرداخت.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه در ادامه به خلق حماسه سیاسی در 24 خرداد پرداخت و بیان داشت: انتخابات پرشور و حماسی 24 خرداد که با حضور اکثریت مردم برگزار گردید، تحقق خواسته رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بود که در هنگامه تحولات مهم جهانی و منطقه­ای و در گذر از پیچ تاریخی این موضوع را مطرح کردند و مردم شریف ایران اسلامی با آگاهی و بصیرت با حضور خود به ندای رهبری لبیک گفتند و با خلق حملاسه سیاسی بزرگ خود در 24 خرداد پیام عظمت، اقتدار، امنیت، عزت، شادابی و ولایت پذیری ملت ایران را به جهانیان صادر کردند

حجت الاسلام هاشمی در ادامه با اشاره به انتخاب دکتر رواحانی به عنوان ریاست جمهوری در انتخابات 24 خرداد گفت: رییس جمهور منتخب از افراد با سابقه انقلاب اسلامی و از دوستداران امام(ره) و رهبری می­باشند و همه نهادها و سازمانها موظف هستند که از ایشان حمایت کنند تا شعارهای انتخاباتی خود را که بر اساس قانون اساسی و وظایف ریاست جمهوری می­باشد تحقق بخشند.

حجت الاسلام هاشمی در پایان ابراز امیدواری کرد که رییس جمهور منتخب در تحقق اهداف خود موفق باشد و موجبات توسعه همه جانبه کشور را فراهم آورد.