شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

سخنرانی فرمانده سپاه ناحیه ایلام در بین کارکنان بسیجی دانشگاه

با هماهنگی پایگاه مقاومت اداری دانشگاه، جلسه سخنرانی سرهنگ شاکرمی  فرمانده سپاه ناحیه ایلام در بین کارکنان بسیجی دانشگاه با موضوع تبیین اوضاع منطقه و جهان همزمان با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری صبح روز یک شنبه 22/2/92 در محل سالن فرزانگان برگزار گردید.

سرهنگ شاکرمی  فرمانده سپاه ناحیه ایلام در این جلسه با تقدیر و تشکر از مسئول و اعضای شورای پایگاه مقاومت اداری دانشگاه، با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در 24 خرداد گفت: برای اینکه به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب فرد اصلح در این زمینه پی ­بیریم، باید از وضعیت جهان، منطقه و ایران اسلامی در شرایط کنونی تحلیل مناسبی داشته باشیم.

وی با اشاره اهمیت استراتژیک منطقه خاورمیانه گفت: منطقه خاورمیانه به علت موقعیت جغرافیایی و وجود منابع عظیم زیرزمینی در سطح جهان، دارای موقعیت استراتژیک می­باشد و برای همین غرب و آمریکا با تمام توان در منطقه متمرکز شده تا بتوانند با نفوذ در بین کشورهای اسلامی، موازنه قدرت در سطح جهان را برای همیشه در اختیار  خود بگیرند.

سرهنگ شاکرمی افزود: امروز در منطقه خاورمیانه سه گفتمان وجود دارد. اسلام ناب که بر اندیشه های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبتنی است، سلفی­گری که توسط کشورهای عرب منطقه و بخصوص عربستان پشتیبانی و تبلیغ می­شود و سکولاریسم که کشور ترکیه پیشتاز آن است. الان این سه اندیشه در  منطقه در حال رقابت است و اسلام ناب که بر اندیشه های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبتنی می­باشد امروز توانسته است، علیرغم تبلیغات رسانه­ای غرب و مرتجعین منطقه، بیداری اسلامی را در منطقه شکل دهد. بیداری اسلامی پایه­های استبداد و استکبار را در منطقه سست نموده، و سقوط دولتهای وابسته در مصر، تونس، یمن و لیبی بهترین مثال در این زمینه است.

 سرهنگ شاکرمی تاکید کرد: پرچمدار بیداری اسلامی ولایت فقیه در ایران است که با شجاعت، ایستادگی و درایت توانسته است اسلام ناب و از جمله بیداری اسلامی را مدیریت نموده و امروز مرزهای جغرافیایی نفوذ ایران در سطح منطقه و جهان گسترده شده و کل منطقه را در برگرفته است. بنا بر همین اندیشه ناب است که اسرائیل  به عنوان متحد استراتژیک غرب و آمریکا در منطقه دچار شکست های پی در پی شده  و امروز در حالت ضعف به سر می­برد.

سرهنگ شاکرمی درباره وضعیت کنونی ایران اسلامی بیان داشت: امروز ایران اسلامی توانسته است در حوزه­های اقتصادی، صنعتی، فرهنگی، نظامی، علمی، پزشکی و فناوریهای نوین به پیشرفتهای بزرگی دست یابد و این علیرغم آن بوده است که غرب و آمریکا از تمام ابزارها برای مهار انقلاب اسلامی استفاده کرده­اند، اما با رهبری مدبرانه حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری( مدطله العالی) و حضور همیشگی مردم،  جمهوری اسلامی توانسته است  از تمام چالشها و بحرانها عبور نماید.

با توجه به مسائل فوق الذکر است که اهمیت  انتخابات ریاست جمهوری بیشتر نمایان می­شود و برای همین ما باید رییس جمهوری را انتخاب نماییم که ولایتمدار، انقلابی و کارآمد باشد تا  جمهوری اسلامی بتواند به روند رشد و توسعه روز افزون خود ادامه دهد و این امر فقط با حضور گسترده و انتخاب با بصیرت ما ممکن خواهد شد.

سخنراني  فرمانده سپاه ناحيه ايلام در بين کارکنان بسيجي دانشگاه