شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

حاج عمران علی محمدی نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی: بنده واقعاً از فعالیت دانشگاه و اقدامات صورت گرفته رضایت دارم

حاج عمران علی محمدی نماینده محترم مردم استان در مجلس شورای اسلامی: بسیاری از فعالیت هایی که در این دوره مدیریت در دانشگاه ایلام صورت پذیرفته نسبت به گذشته قابل قیاس نیست. من ضمن اعلام رضایت از عملکرد دانشگاه در این دوره، با تمام توان در خدمت دانشگاه ایلام خواهم بود.

حاج عمران علی محمدی نماینده محترم مردم استان در مجلس شورای اسلامی، صبح امروز پس از دیدار با دکتر علی محمدی ریاست محترم دانشگاه، از طرح های عمرانی دانشگاه ایلام بازدید به عمل آورد.

ایشان بیان کردند: ما امروز با حضور ریاست، معاونین و اساتید محترم، از دانشگاه بازدیدی داشتیم. بعضی پروژه های عمرانی مهم به افتتاح رسیده است و پروژه های مهم دیگر پیشرفت خوبی را نشان می دهند. خیلی از کارهایی که صورت گرفته است نسبت به گذشته قابل قیاس نیست. جناب آقای دکتر علی محمدی و همکارانشان در این مدت با دلسوزی تمام و با پیگیری های مستمری که با نهادهای مختلف و بنیادهای خیریه داشته اند، توانسته اند اعتبارات خوبی جذب کنند و پروژه هایی چون استخر ورزشی، کتابخانه مرکزی، پروژه های خوابگاهی، آزمایشگاه مرکزی و ... برای آینده دانشگاه بسیار امیدوارکننده است.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی پس از بازدید از طرح های عمرانی در جلسه با هیأت رئیسه دانشگاه، ضمن تشکر از زحمات ریاست دانشگاه و همکارانشان بر افزایش تلاش دانشگاه در زمینه طرح های تحقیقاتی تأکید کرد و بیان نمود: باید برای بخش تحقیقات و پژوهش در دانشگاه اقدامات جدی صورت بگیرد و ما هم پیگیری های لازم را انجام خواهیم داد. چون در این زمینه احساس نیاز می شود و انشاءالله در این صورت زمینه های پیشرفت استان فراهم می گردد. البته این مهم نیاز به تعامل مثبت سایر مدیران اجرایی استان با دانشگاه دارد.

آقای علی محمدی ادامه داد: دانشگاه ایلام در ابتدا به صورت یک دانشکده زیر نظر دانشگاه رازی کرمانشاه بوده است که بعد از 20 سال از شروع فعالیت دانشگاه، به تازگی شاهد استقلال هیأت ممیزه دانشگاه هستیم و این امر برای ما بسیار خوشحال کننده است.

حاج عمران علی محمدی خاطر نشان کرد: در زمینه افزایش تعداد اساتید و دانشیارهای دانشگاه رشد قابل ملاحظه ای را می بینیم که در همین راستا سیاست بومی گزینی دانشگاه (بیش از 85% بورس بومی و بیش از 70% جذب بومی) قابل تقدیر است و به عنوان یک نقطه مثبت تلقی خواهد شد که انشاءالله با همکاری مدیران ارشد استان، در زمینه فعالیت های پژوهشی و تحقیقاتی تصمیمات خوبی گرفته شود.

وی ادامه داد: با همکاری سازمان های دولتی و غیر دولتی در بخش نفت، صنعت، آب، راه و مسکن می توان راهکار هایی را برای پیشرفت و توسعه دانشگاه و استان کسب کرد.

نماینده مجلس در پایان بیان نمود: بسیاری از کارهایی که در این دوره مدیریت در دانشگاه ایلام صورت پذیرفته مثل استقلال هیأت ممیزه دانشگاه، اخذ مجوز قطعی تأسیس پردیس خودگردان دانشگاهی، اخذ مجوز پژوهشکده گیاهان دارویی و معطر و اخذ مجوز پذیرش دانشجو در مقطع دکتری، در نوع خود قابل تقدیر و بی نظیر است. بنده واقعاً از فعالیت دانشگاه و اقدامات صورت گرفته رضایت کامل دارم و با تمام توان در خدمت دانشگاه ایلام خواهد بود.

ایشان با اشاره به اهمیت فضای آرام در محیط های دانشگاهی در راستای نیل به پیشرفت علمی و انجام کارهای پژوهشی افزود: خوشبختانه در دانشگاه ایلام نسبت به سایر دانشگاه های کشور آرامش بهتر و بیشتری حاکم بوده است. امیدواریم انشاءالله با همدلی، همکاری و عنایت دولت تدبیر و امید آینده خوبی برای دانشگاه و استان رقم بخورد و شاهد تلاش فکری و تلاش تحقیقاتی بیش از پیش و اقدامات همراهی با بخش های مختلف، برای توسعه و پیشرفت استان توسط اساتید محترم دانشگاه، اعضای هیأت علمی و نیروهای نخبه باشیم و پیشرفت و توسعه بیشتر و بهتر استان در راستای همکاری با بخش های مختلف را نظاره گر باشیم. چرا که استفاده از پتانسیل های دانشگاه برای به نتیجه رسیدن پیشرفت استان برای ما بسیار افتخار آمیز خواهد بود. از مجموعه وزارت محترم علوم، تحقیقات و فناوری درخواست داریم که بیشتر از گذشته در جهت رشد و توسعه دانشگاه ایلام مساعدت لازم را به عمل آورند.

حاج عمران علي محمدي نماينده مردم استان در مجلس شوراي اسلامي: بنده واقعاً از فعاليت دانشگاه و اقدامات صورت گرفته رضايت دارم حاج عمران علي محمدي نماينده مردم استان در مجلس شوراي اسلامي: بنده واقعاً از فعاليت دانشگاه و اقدامات صورت گرفته رضايت دارم حاج عمران علي محمدي نماينده مردم استان در مجلس شوراي اسلامي: بنده واقعاً از فعاليت دانشگاه و اقدامات صورت گرفته رضايت دارم حاج عمران علي محمدي نماينده مردم استان در مجلس شوراي اسلامي: بنده واقعاً از فعاليت دانشگاه و اقدامات صورت گرفته رضايت دارم