شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

جشن عید غدیر به همت کانون نماز و مناسبتهای دانشگاه برگزار شد.

جشن بزرگ عید سعید غدیر با حضور حجة الاسلام هاشمی معاون محترم نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، دکتر بگ محمدی معاون محترم فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و جمع کثیری از دانشجویان در سالن آیت الله حیدری دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجة الاسلام هاشمی ضمن عرض تبریک این عید بزرگ بیان داشت: تجمع امشب شما تداعی کننده حضور پیغمبر(ص) در کنار امیرالمومنین(ع) است.

معاون نهاد رهبری دانشگاه ادامه داد: گرامی داشتن یاد و خاطره عید بزرگ غدیر و حضور شما بیان کننده این است که ارزش های الهی را با کمال وجود پاس می دارید و کمترین کوتاهی در گرامی داشت این عید بزرگ نشان نمی دهید. امیدوارم نبی اکرم(ص) آنچه را که سعادت شما، عزت شما و سربلندی شما است را عنایت بفرماید.

ایشان با اشاره به اینکه ذکر علی(ع) عبادت است، تصریح کرد: نبی مکرم اسلام فرمود: خداوند برای برادرم علی(ع) فضائلی قرار داده است که از نظر کمیت قابل شمارش نیست و از نظر کیفیت نیز امکان گمانه زنی و فهم آن وجود ندارد. هر کس که ذکر علی(ع) را بر زبان جاری کند و به آن باور داشته باشد، خداوند به برکت این ذکر، گناهان گذشته و آینده او را که در سایه ضعف اراده صورت گرفته است می بخشد.

حجة الاسلام هاشمی خاطر نشان کرد: تجمع شما در اینجا نشانه باور باطنی شما به این گفته های پیغمبر(ص) است که شما را برای احترام به این شب عزیز وا داشته است.

در ادامه این مراسم برنامه های متنوعی از قبیل اجرای تواشیح، مشاعره با موضوع غدیر، نمایش طنز و اهدای جوایز برگزار شد.

جشن عيد غدير به همت کانون نماز و مناسبتهاي دانشگاه برگزار شد. جشن عيد غدير به همت کانون نماز و مناسبتهاي دانشگاه برگزار شد. جشن عيد غدير به همت کانون نماز و مناسبتهاي دانشگاه برگزار شد. جشن عيد غدير به همت کانون نماز و مناسبتهاي دانشگاه برگزار شد.