شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

گزارش عملکرد یک ساله حوزه امور اداری دانشگاه

به گزارش خبرنگار روابط عمومی، جلسه ای با حضور آقای دکتر شیری معاون محترم پشتیبانی و منابع انسانی با مدیر و کارکنان محترم حوزه امور اداری دانشگاه روز شنبه درسالن جلسات برگزار گردید.

در این جلسه هر کدام از مسئولان بخش های مختلف امور اداری دانشگاه از قبیل فضای سبز، اموال، انبار، تدارکات، تأسیسات، خدمات و نقلیه، اتوماسیون اداری، کارگزینی و دبیرخانه به ارائه خلاصه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در زمینه کاری خود پرداختند.

در ادامه آقای لطفی مقدم مدیر محترم امور اداری ضمن تشکر از همه دست اندرکاران این حوزه بیان داشتند: سال گذشته در ابتدای تصدی این مدیریت یک استراتژی و چشم انداز ویژه جهت اجرای امور را در نظر گرفتیم و با حرکت در همین مسیر به سمت اهداف متعالی و مشخص، امروز به جایگاه مناسبی دست یافته ایم.

ایشان اخلاق مداری را سرلوحه کار امور اداری دانشگاه دانستند و در همین راستا نوع رفتار، گفتار و اخلاق کارکنان این حوزه را بسیار خوب ارزیابی کردند.

آقای لطفی مقدم ضمن تقدیر و تشکر فراوان از اعتماد ریاست دانشگاه به ایشان و همچنین تقدیر از حمایت های معاونت های محترم پشتیبانی و منابع انسانی سابق و حال دانشگاه، جلب رضایت، پاسخگویی شفاف و رفع مشکلات دانشجویان، کارکنان و اساتید را از جمله دستاورهای مهم این حوزه بیان کردند.

مدیر محترم امور اداری دانشگاه ایلام گفت: معرفی اساتید و کارکنان قرارداد معین و شرکتی جهت ارائه تسهیلات، استفاده از مهمانسراهای دانشگاه در تهران و شمال کشور و بیمه خودرو از جمله اقداماتی است که در زمینه مسائل رفاهی در دانشگاه صورت گرفته است و مشابه این جلسه هر ماه به منظور طرح دیدگاه های همکاران و بررسی مشکلات و نقاط ضعف، با کارکنان حوزه اداری و مدیران امور عمومی دانشکده ها برگزار شده است.

وی افزود: پیگیری و پرداخت کل معوقات 3 سال گذشته کارکنان، ارتقای شغلی کارکنان، اطلاع رسانی و شفاف سازی پرداخت های نیروهای شرکتی با استقرار دفتر شرکت در دانشگاه و نظارت مستمر، پیگیری معوقات مسکن، تغذیه کارکنان رسمی، تبدیل وضعیت همه نیروهای شرکتی موقت به شرکتی دائم بدون افزایش بار مالی برای دانشگاه، تعمیر، تجهیز و لایروبی منبع آب دانشگاه، تعمیر و تعویض لوله های شکسته فرسوده و تعویض 2 دستگاه شناور پمپاژ آب از چاه هفت چشمه به منبع آب اصلی را مدیون مساعدت رئیس محترم دانشگاه و معاون محترم پشتیبانی و منابع انسانی هستیم. همچنین درراستای ایجاد رضایت، توانمندسازی وبررسی مسائل رفاهی کارکنان، 5 جلسه در کمیته اجرایی برگزار شده و تعداد 36 مورد اعمال مدرک تحصیلی کارکنان، 17 مورد تغییر پست، 28 مورد تبدیل وضعیت و همچنین سنجش توانمندی و نقاط ضعف کارکنان توسط ارزیابی آنان صورت گرفته است.

خلیل لطفی مقدم رعایت سلسله مراتب اداری و نظم را از اصول کار در حوزه امور اداری دانشگاه دانست و خاطر نشان کرد: همکاری در اجرای طرح های عمرانی از قبیل موزاییک گلخانه، افزایش تعداد اتاق های ساختمان اداری، شن ریزی مسیر خوابگاه های دانشجویی، ایزوگام سقف مجتمع رفاهی و سایر طرح های در دست اقدام نیز از دستاوردهای این حوزه است.

ایشان صرفه جویی در هزینه های اداره نقلیه، افزایش کیفیت خدمت رسانی رانندگان، پشتیبانی خدماتی و نقلیه ای در برگزاری آزمون ها و کنکورها، همایش ها، مراسمات مذهبی و سیاسی و تعداد بالغ بر 500 مأموریت اداره نقلیه را گامی مهم در ارائه خدمات دانست وی همچنین تمرکز کارپردازی در اداره تدارکات، خرید نرم افزارهای حسابداری و تدارکات، ساماندهی موجودی انبار، خرید مایحتاج و مواد مصرفی دانشگاه، راه اندازی سیستم اتوماسیون اداری، حفظ فضای سبز موجود و برنامه ریزی برای آینده فضای سبز دانشگاه، تجهیز و تأمین وسایل مورد نیاز و نیروی انسانی فضای سبز را حاصل تلاش بی وقفه همکاران خود دانستند.

لطفی مقدم در پایان سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر مجدد از ریاست دانشگاه، معاون پشتیبانی و منابع انسانی و سایر معاونین و مدیران دانشگاه به جهت همکاری، همدلی و تعاملات صورت گرفته، نتایج بدست آمده در این حوزه را مدیون تلاش همه کارکنان امور اداری دانشگاه در بخش های مختلف بیان نمود.

در پایان دکتر شیری معاون محترم پشتیبانی و منابع انسانی ضمن قدردانی از زحمات همکاران از وضعیت موجود اعلام رضایت کرده و ابراز امیدواری کرد که با اخذ مجوز هیأت امنا و استفاده از پتانسیل های درآمدزایی درمزرعه آموزشی مهران، گاوداری دانشگاه، پردیس خودگران، آزمایشگاه مرکزی و ... بسیاری از مشکلات معیشتی کارکنان مرتفع گردد.

گزارش عملکرد يک ساله حوزه امور اداري دانشگاه گزارش عملکرد يک ساله حوزه امور اداري دانشگاه گزارش عملکرد يک ساله حوزه امور اداري دانشگاه