شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

دکتر متکان معاون مالی، اداری و مدیریت منابع وزارت علوم: رشد و توسعه دانشگاه در دوسال و چند ماه گذشته خوب ومناسب بوده است

دکتر متکان معاون مالی، اداری و مدیریت منابع وزارت علوم  در نشست هیات رئیسه دانشگاه ایلام  با تشکر از زحمات مهندس شهاب الدین مشاور وزیر نفت  به دلیل کمک به سرمایه گذاری در احداث دانشکده نفت وگاز و همچنین حضور مهندس عباس زاده استاندار ایلام در نشست هیات رئیسه دانشگاه ایلام  بیان داشت: به علت حسن نظر شخص رئیس جمهور توسعه همه جانبه دانشگاهها در جمهوری اسلامی در چند سال اخیر مدیون دولتهای نهم و دهم است . در این دوره است که دانشگاهها رشد صد در صدی داشته اند و مسیری  را که باید در  طی  سالیان متمادی می­پیمودند  در  فاصله­ای کوتاه تحت حمایت دولت نهم و دهم پیمودند.

دکتر متکان افزود: مجموعه سیاستهای اعمال شده و حمایتهای شخص رئیس جمهور باعث گردید که  اعتماد بر دانشگاهها حاکم گردد و در این فضای اعتماد، رشد کمی وکیفی صورت گیرد که این امر سبب شده است که الان جمهوری اسلامی  زودتر  از موعد مقرر به جایگاه اول در منطقه از لحاظ توسعه علمی دست یابد و همچنین از لحاظ رشد علمی در دنیا مقام شانزدهم را کسب نماید که برای ما این یک افتخار است.

دکتر متکان در ادامه پیشرفتهای دانشگاه ایلام را در دو سال و چند ماه گذشته  خوب و مناسب توصیف کرد وگفت: مردم ایلام با مقاومت جانانه خود در طول هشت سال جنگ تحمیلی برگردن ما حق زیادی دارند و برای همین باید با تمام توان در پی  رفع محرومیتها و کاستیها باشیم تا گوشه­ای از زحمات گرانقدر این مردم را جبران نمائیم.

دکتر متکان خطاب به استاندار ایلام گفت: برای توسعه استان راه اندازی پارک علم و فناوری ضروری می باشد و در این راستا از استاندار محترم خواهانم با تمام توان کمک نماید تا پارک علم و فناوری در استان راه اندازی شود.