شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

برگزاری مراسم تقدیر از دانشجویان برتر دانشکده کشاورزی

مراسم تقدیر از دانشجویان برتر دانشکده کشاورزی با حضور دکتر علی محمدی رئیس دانشگاه، دکتر کرمشاهی رئیس دانشکده، آقای هاشمی رئیس دفتر ریاست، آقای فتاحی مدیر روابط عمومی دانشگاه، اعضای هیات علمی و جمعی از دانشجویان صبح امروز در محل آمفی دانشکده برگزار گردید.

در ابتدای برنامه دکتر کرمشاهی در سخنان کوتاهی ضمن خیر مقدم به میهمانان و حاضرین  در مراسم از حضور دکتر علی محمدی رئیس دانشگاه در این مراسم تقدیر کرد.

 در ادامه دکتر علی محمدی رئیس دانشگاه با تبریک به دانشجویان برتر دانشکده کشاورزی به خاطر کسب این موفقیت ، از حضور در این مراسم ابراز خرسندی نمود.

دکتر علی محمدی در ادامه  با گرامیداشت روز دانشجو و همچنین تقارن این روز با هفته بسیج گفت: تقارن هفته بسیج با روز دانشجو یک تقارن مبارک است که برای ما مفهوم خاصی دارد.

وی تاکید کرد: دانشجویانی که در 16 آذر  سال 1332 با تشخیص درست جان خود را در راه مبارزه با استکبار فدا کردند در واقع یک کار بسیجی را انجام دادند و این تقارن برای ما متذکر این واقعیت است.

رئیس دانشگاه با اشاره به وظایف و رسالت دانشجویان و بسیجیان بیان داشت: دانشجوی بسیجی و 16 آذری یعنی کسی که از تمام ظرفیت حود برای کمک به مردم استفاده می­کند و در مطالعات درسی و غیر درسی و کار پژوهشی و فوق برنامه و همچنین رصد اخبار جهان، منطقه و کشور  با بصیرت تلاش و  مطالعه می کند تا بتواند فتنه را بشناسد و در دام فتنه گران نیفتد.

دکتر علی محمدی در ادامه با اشاره به وجود امکانات گسترده ای که بعد از انقلاب اسلامی در کشور بوجود آمده است گفت: دانشجویان باید با مطالعه وضعیت گذشته ایران و استان در گذشته و تحلیل در ست آن، تحولات و پیشرفتهای امروز ایران اسلامی را با تمام معنا درک نمایند و با تمام توان از از این امکانات حداکثر استفاده را نموده وتمام همت خود را وقف این امر نمایند که در روند توسعه کشور و علی الخوص در حوزه  علمی  وفناوری موثر باشند .

دکتر علی محمدی خطاب به دانشجویان برتر دانشکده  کشاورزی گفت: شما که با تلاش و پشتکار موفق شده اید که در بین دانشجویان ورودی هر سال تحصیلی  به عنوان دانشجوی برتر شناخته شوید، باید بدانید که این امر یک موفقیت نسبی است و  به آن  راضی نشوید و سعی وتلاش خود را افزایش داده، تا بتوانید مدارج عالی تر راه در کوتاه ترین زمان ممکن طی نمایید و برای همین شماها باید این موفقیتها را تکرار کرده  و برای تحقق این امر لازم است  برنامه ای همه جانبه و مدون داشته باشید.

 رئیس دانشگاه افزود: همچنین لازم است نسبت به اساتید با احترام برخورد نموده و رعایت ادب  و احترام در برابر اساتید از رموز موفقیت در امر تحصیل علم می باشد.

 در پایان این مراسم  از سی و سه  نفر از دانشجویان برتر دانشکده با اهداء لوح تقیر و هدیه تقدیر بعمل آمد.