شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

دکتر علی محمدی رئیس دانشگاه: دانشگاه ایلام در زمینه تحصیلات تکمیلی و اصلاح هرم هیات علمی با تاکید بر بومی گزینی به موفقیتهای خوبی دست یافته است .

بنا به گزارش روابط عمومی دانشگاه نشست هیأت رئیسه دانشگاه  با حضور  دکتر احمد شوهانی نماینده محترم مردم حوزه شمالی استان در مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه  مورخ10/8/91  در محل دفتر ریاست دانشگاه  برگزار گردید.

در این نشست دو طرف ضمن بحث و تبادل نظر در باره وضعیت آموزش عالی استان و روند توسعه دانشگاه  بر تعامل و همکاری در راستای توسعه همه جانبه استان تاکید کردند.

 در این نشست دکتر علی محمدی رئیس دانشگاه ضمن خیر مقدم و تشکر از حضور دکتر شوهانی در دانشگاه تاکید کرد: با توجه به اینکه توسعه استان بیشتر از هر چیز منوط به توسعه منابع انسانی است و تربیت منابع انسانی کار آمد، متعهد و متخصص در حیطه وظایف دانشگاه است، بنابراین می­طلبد که مدیران محترم اجرایی و نمایندگان محترم استان با دانشگاه تعامل مثبت و مفید داشته باشند.

رئیس دانشگاه افزود: دانشگاه ایلام آمادگی هرگونه مشاوره وکمک به نمایندگان محترم مجلس و مسئولان اجرایی استان در راستای انجام وظایف مربوطه در تمامی زمینه­ها را دارد.

دکتر علی محمدی در ادامه با اشاره به اقدامات دانشگاه در جذب اعضای هیات علمی بیان داشت: خوشبختانه دانشگاه ایلام در زمینه تحصیلات تکمیلی و اصلاح هرم هیات علمی با تاکید بر بومی گزینی به موفقیتهای خوبی دست یافته است و همین استراتژی را در آینده دنبال خواهد کرد.

رئیس دانشگاه تاکید کرد: قطعاً رسیدن به آرمان دانشگاه اسلامی مورد نظر حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نیازمند جذب هیات علمی متعهد و متخصص است، که در این راستا  در دو سال اخیر دانشگاه ایلام اقدام جدی به جذب افراد مورد نیاز (70 درصد استخدام پیمانی بومی، 82 درصد بورسیه­های بومی که حکم دارند و 70 درصد بورسیه های بومی در دست اقدام) کرده است. ضمن آنکه 19 نفر مربی جهت ادامه تحصیل به دانشگاههای مختلف کشور اعزام شده اند.

دکتر علی محمدی افزایش تعداد اعضای هیات علمی  به رتبه دانشیار را از دیگر افتخارات دانشگاه در این مدت کوتاه اعلام کرد و اظهار داشت: تعداد دانشیاران دانشگاه در این مدت کم از دو نفر به ده نفر افزایش پیدا کرده­اند که مسیر دانشگاه را برای توسعه رشته­های تحصیلات تکمیلی هموار می­کند.

در پایان این نشست دکتر شوهانی ضمن اعلام آمادگی برای همکاری با دانشگاه در هر گونه زمینه­ای، برای مدیران دانشگاه آرزوی موفقیت نمود.

شایان ذکر است دکتر شوهانی  از سه طرح عمرانی دانشگاه شامل: آزمایشگاه مرکزی، خوابگاه دانشجویی و دانشکده نفت و گاز بازدید بعمل آورد و از روند توسعه این طرحها ابراز رضایت نمود.