شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

بیانیه معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در محکومیت کاریکاتور اهانت¬آمیز روزنامه شرق

دفاع مقدس در تاریخ ایران اسلامی یکی از اوراق زرین و پرافتخار ملت در خلق حماسه ای جاویدان و نمایش دین باوری و زنده کردن روح عبودیت و بندگی و عشق به مقام شامخ ولایت و رهبری و تأسی جستن از راه سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) به رهبری روح خدا و در استمرار این راه سعادت بخش با تدبیر حکیمانه رهبر فرزانه حضرت امام خامنه ای است.

دفاع مقدس، جنگ نابرابر در بهره گیری از همه سلاح­های مدرن از کشورهای مختلف و بهره مندی از روح ایمان و اراده برآمده از اعتقاد و عشق الهی مردان خداست که با بذل جان خود در برابر همه فدرت ها، ایثار  را به زیبایی به رخ جهانیان کشید و خواب راحت را از چشمان زرمداران و زورمداران عالم زدود و  عشق و امید و آزادگی و رهایی را برای همه ملت های آزاده دنیا اعم از مسلمان و غیرمسلمان به ارمغان آورد.

در این میان، رزمندگان به عنوان پیام‌آوران صلح و عدالت، با جانفشانی و ایثار خود، فرهنگ ایثار و شهادت را تعمیق بخشیدند و نه تنها صلح را برای ملت ایران به ارمغان آوردند بلکه منطقه را نیز از فضای تنش های سلطه جویان رهائی بخشیدند. شهیدان دفاع مقدس، گل‌های سرسبد صلح آفرینانند که با خون خود، درخت تنومند صلح را آبیاری کردند و این سرزمین همیشه بهاری را از عطر صلح و عدالت بهره‌مند نمودند.

دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی که ضربه سختی از پیروان شریعت اسلام ناب محمدی(ص) خورده اند با توسل به هر وسیله ای از جمله اهانت به ساحت مقدس رسول گرامی اسلام (ص) ، ترور، فتنه، تحریم های همه جانبه و... خصومت و دشمنی دیرینه خود را آشکار می کنند متأسفانه تعدادی سرسپرده هم در داخل کشور با آنها هم­دست شده و دل به وعده های پوچ آنها داده اند و با کشیدن کاریکاتورهای اهانت آمیزی به قصد تخریب ساحت روحانی بسیج و سخره گرفتن نماد سربند که سراسر جذبه و شیدایی و شور رزمندگان در دوران دفاع مقدس بوده است، اقدام نموده اند اما غافل هستند از اینکه ملت همیشه بیدار ایران اسلامی با حضور به موقع در صحنه به آنان می فهمانند که نمی توانند کوچکترین خللی در مسیر مقدس نظام ایجاد کنند..

این افراد فریب خورده و بدذات که در وابستگی و سرسپردگی خود به غرب از هیچ کوششی دریغ نکرده و هماهنگ با رسانه های وامانده و درمانده شبکه های استعماری حرکت می کنند به خیال خام خود می توانند با عقل فاصله اندیش و نوکری بی چون و چرای خود به عزت و اقتدار بسیجیان و رزمندگان حضرت روح الله(ره) و حضرت امام خامنه­ای(مدظله العالی) لطمه­ای بزنند و غافل هستند از اینکه مورد تمسخر و قهقرای ملت بزرگ ایران اسلامی قرار می گیرند.

معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ایلام ضمن محکوم نمودن کاریکاتور بی شرمانه روزنامه­ای معلوم­الحال و درخواست مجدانه از قوه قضائیه برای برخورد قاطع با اینگونه روزنامه­ها اعلام میکند که با تمام وجود، از ارزشهای ناب مقدس جمهوری اسلامی از جمله رشادت­ها و ایثارگری­های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و بسیجیان مخلص و فدایی ولایت، در سنگر علم همراه با افسران جوان خود در جنگ نرم دفاع کرده و پیشتیبان راستین ولایت مطلقه فقیه تحت زعامت ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای هستیم.

معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه