شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

رشنوادی کارشناس حقوقی دانشگاه: دفتر حقوقی در سال جاری، صد در صد پرونده های خویش را با موفقیت به پایان رسانده است

آقای محمدرضارشنوادی کارشناس حقوقی دانشگاه درگفتگو با خبرنگار روابط عمومی درباره عملکرد دفترحقوقی درسال جاری گفت:دفتر حقوقی در سال 90، صد در صد پرونده های خویش را با موفقیت به پایان رسانده است که اهم آنها را می توان به آراء زیر خلاصه نمود:

1- بامراجعات وپی گیریهایمداوم،دادگاه تجدیدنظر رای خود رادرمورد  ضلع شمال غربی زمین محوطه دانشگاه به نفع دانشگاه صادر نمود  این درحالی بود که این زمین سالیان متمادی دردست بعضی افراد بود که بدون سند ومدرک وبطور غیرقانونی ازاین زمین استفاده می نمودند.

2- دادگاه بدوی درمورد متجاوزین به ضلع جنوب شرقی دانشگاه  اقدام به صدوررأی به نفع دانشگاه نمود که در این رأی علاوه بر عودت تمام اراضی متصرفی، مبلغ 000/000/100 ریال نیز از این متجاوزین به عنوان تصرف غیرقانونی اخذ شد.

3- در خصوص مزرعه آموزشی مهران در2مورد پرونده تحت بررسی ، رأی به نفع دانشگاه صادرگردید. که  ازلحاظ مالی جمعاً مبلغ 000/000/260 ریال به سود دانشگاه رأی صادر شد.

4-پی گیری مداوم پرونده سرقت در دانشگاه که در 2 فقره سرقت 3 نفرنیز دستگیر شده بودند که سارقین به حبسهای طولانی مدت محکوم گردیدند.

5- در خصوص پرونده های جعل مدارک آموزشی تمامی پرونده های تحت پی گیری به سود دانشگاه مختومه گردیده اند.

6- در خصوص دعاوی مطروحه در دیوان عدالت اداری 2 پرونده در سال 90 مطرح بودکه در هر 2 مورد رأی به سود دانشگاه صادر گردیده است.

7- در خصوص دعاوی صورت گرفته در دانشگاه از جمله مزاحمینی که در حریم دانشگاه اقدام به اخلال در نظم دانشگاه نموده بودنداموربصورت منظم  پی گیری شدوازجمله 2 پرونده مجزا هر دو محکوم گردیده و ملزم به پرداخت غرامت در حق صندوق دولت شدند.

9- در سال جاری دفتر حقوقی  دانشگاه این افتخار را دارد که به همکاران عزیز اعم ازاعضای محترم هیات علمی و کارکنان خدمات حقوقی ارائه نماید که این موارد بالغ بر 20 مورد بوده که انشاءا... با این اقدامات گره کوچکی از کار همکاران باز شده باشد.

10- در خصوص بزرگترین پرونده دانشگاه (زمین دانشگاه) نیزبا نظارت مستقیم دکتر علی محمدی رئیس  دانشگاه اقدامات ورایزنیهای خوبی انجام گرفته است که امید می رود تا پایان سالجاری این پرونده کلان که یکی از معضلات بزرگ استان می باشد بعد از حدود 30 سال مختومه گردد.