شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

برگزاری جلسه نقد فیلم«مردی که فردارادید» با موضوع مهدویت

جلسه نقد فیلم با حضور جمع زیادی از دانشجویان عصر روز یکشنبه در محل سالن فرزانگان برگزار گردید.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اهداف تولید انبوه فیلمهای آمریکایی گفت: از میان مجموعه اهداف، بزرگترین هدف تولید انبوه فیلمهای آمریکایی القای قدرت و شکوه ایالات متحده به مردم جهان و بیان اینکه آمریکا ناجی جهان است می باشد.

حجت الاسلام حسینی نیا هدف از نقد فیلم «مردی که فردا را دید» بیان ماهیت پیچیده و مرموز این فیلم در پرداختن به مسئله مهدویت و تخریب اسلام دانست و گفت:  مسلمین و علی الخصوص شیعیان به بحث منجی و ظهور او در آخرالزمان اهتمام ویژه ای دارند و شیعه معتقد است ائمه بعد از پیغمبر خاتم(ص) دوازده نفرند و یک اصل مبنایی وجود دارد مبنی بر اینکه زمین هیچگاه از حجت خدا خالی نخواهد بود و در همین راستا امام دوازدهم هم براساس روایات نقلی و هم بر مبنای تحلیلهای عقلی وجود حقیقی دارد و الان در دوران غیبت کبری به سر برده ولی با تحقق شرایطی روزی به امر خداوند متعال او که همنام پیامبرخاتم (ص)است ظهور خواهد کرد و حکومت ظالمان و جباران و مستکبران را در هم خواهد کوبید.

حجت الاسلام حسینی نیا تاکید کرد: پرداختن به مسئله ظهور فقط مختص آینده نیست و حال را هم در بر می گیرد و کسی که در حالت انتظار به سر می برد باید خود را اصلاح کرده و در همه جهات آماده باشد تا زمانی که موضوع ظهور تحقق یابد.

حجت الاسلام حسینی نیا در ادامه علت تخریب و هجمه علیه موضوع مهدویت را میزان اهمیت آن برای مسلمین دانست و گفت: استکبار و غرب در مواجهه با موضوع مهدویت تاکنون چهار نوع راهبرد را طراحی و پیاده کرده اند که این امر از برنامه ریزی و توجه دقیق آنها حکایت دارد.

این راهبرد شامل انکار، تخریب، تحریف و جایگزینی می باشد.

ودرهمین راستا تولید فیلمهای مختلف و از جمله فیلم «مردی که فردا را دید» توسط شرکتهای تولید فیلم آمریکایی واروپایی دارد ادامه این حرکت  می باشد.

حجت الاسلام حسینی نیا هدف اصلی تولید این فیلم را تخریب چهره مسلمانان دانست وگفت: فیلم می خواهد به بیننده القا کند که مهدی که منجی مسلمانان است سومین چهره ضد مسیح می باشد و او فردی ضد غرب خواهدبود.

و می خواهد به مردم غرب این پیام را انتقال دهد که دشمن غربیها مسلمانان می باشد و آنها آغازگر جنگ سوم جهانی خواهند بود.

حجت الاسلام حسینی افزود: ارمغان غرب برای مردم جهان دروغ، مکر، فریب، چپاول، غارت، جنگ، خونریزی، قتل، دشمنی و عقب ماندگی بوده است و حال که بعد از سالیان طولانی مسلمانان بیدار شده و ماهیت دروغین غرب را شناخته اند می خواهند باورهای اصیل مسلمانان را تخریب نموده و آنها را دشمن مردم غرب معرفی نمایند.

وی تاکید کرد: باید ماهیت فریب این فیلمهای تبلیغاتی را به مردم شناساند تا دشمن در تحقق هدف خود ناکام بماند.

حجت الاسلام حسینی پیروزی اسلام و مستضعفان را وعده خداوند متعال دانست و گفت: براساس آیات قرآن و روایات اسلامی روزی خواهد رسید که هیبت و جبروت ستمکاران و ظالمان در هم خواهد ریخت و این وعده خداوند است و این هجمه سنگین تبلیغاتی و روانی هم با شکست مواجه خواهد شد.