شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

معاون هماهنگی طرح ضیافت:تلاش، پیگیری و برنامه ریزی عوامل اجرایی موجبات رضایت دانشجویان را فراهم نموده است

حاج قدرت شکوهنده مسئول هماهنگی دومین طرح ضیافت اندیشه در گفتگو با خبرنگار ما گفت: برای برگزاری مطلوب و عالی دومین طرح ضیافت اندیشه از حدود یک ماه قبل با برنامه ریزی دقیق و برگزاری سه جلسه هماهنگی بین مسئولین اجرایی تمهیدات لازم برای برگزاری طرح فراهم گردید.

امسال باتوجه به محدود بودن طرح و فشردگی آن از نفرات کمتری برای اجرای طرح دعوت شدند که البته این افراد از بین کسانی انتخاب شدند که پارسال به طور فعال در اجرای طرح فعالیت داشتند.

وی افزود: برای این دوره خوابگاه اندیشه به طور کامل در اختیار طرح قرار گرفت و نمازخانه و محوطه آن با کمک تاسیسات دانشگاه در مدت زمانی کم جهت برگزاری مراسمات مختلف آماده گردید.

همچنین برای رفاه حال دانشجویان در محوطه نزدیک سلف غذاخوری مکانی برای برگزاری نماز و ادعیه تامین شد.

وی با اشاره به برگزاری مراسمات مختلف در این طرح گفت: در این طرح مراسمات مختلفی شامل ادعیه و مناجات، شب شعر، شب خاطره، محفل انس با قرآن، پاتوق، جلسات سخنرانی و نقد فیلم برگزار می شود که سعی شده است با برنامه ریزی دقیق دانشجویان بتوانند در تمامی این طرحها شرکت نموده و استفاده لازم را ببرند.

آقای شکوهنده با اشاره به تلاش خستگی ناپذیر عوامل اجرایی جهت برگزاری طرح گفت: در این طرح عوامل اجرایی با سختکوشی، پیگیری و برنامه ریزی و با اخلاص مدت زیادی از وقت خود را جهت برگزاری طرح اختصاص می دهند که جا دارد از زحمات و تلاشهای این عزیزان کمال تشکر و تقدیر را به عمل آورم زیرا اگر تلاش این عزیزان نبود برگزاری طرح در سطح بسیار عالی امکان نداشت.