شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

برگزاری سخنرانی خانم محمدی درطرح ضیافت اندیشه

سخنرانی خانم محمدی استاد حوزه در باره الگوهای جوانان عصر روز سه شنبه 11/5/90 در محل سالن آیت اله حیدری برگزار گردید.

خانم محمدی درابتدای جلسه گفت: روابط اجتماعی جامعه ما بیمار است و تا زمانی که این رفتار سالم نشود همه کارها آب در هاون کوبیدن خواهد بود.

 خانم محمدی به روش های الگوگیری جوانان در جامعه اشاره کرد و بیان داشت:راه الگوگیری جوانان ما اشتباه است و البته همه انسان ها در زندگی برخی مسیرها را گم می کنند. 

خانم محمدی به مد و استفاده از مد در جامعه اشاره کرد و افزود: استفاده از مد هم می تواند خوب و هم می تواند بد باشد و این خوب و بد بودن به طریقه استفاده از مد بر می گردد.

وی تصریح کرد: اگر الگوهای ما، الگوهایی باشند که بر اساس اصول عقلانی تربیت و تدوین شده باشند می توانند جامعه را از تزلزل نجات دهند در غیر این صورت هرج و مرج و فساد نتیجه الگوهای نامناسب خواهد بود.

خانم محمدی به معضل بدحجابی در جامعه اشاره کرد و گفت: بدحجابی یک معضل دائمی است.

وی افزود: در جامعه ما هنوز اصل ها پیاده نشده است و در عین حال ما به دنبال پیاده کردن و اجرایی کردن ظواهر هستیم و چون باطن و اصل درست نیست ظواهر باعث ضرر و زیان می شوند.

خانم محمدی تاکید کرد: امروزه هنرپیشه ها برای بسیاری از جوانان و نوجوانان ما الگو شده اند و این در حالی است که اینان اصلا الگوهای مناسبی نیستند، زیرا به خاطر شغل و حرفه خود در هر نقشی ظاهر می شوند یک روز خوب و یک روز بد. 

خانم محمدی افزود: البته کارگردانان ما می توانند طوری فیلم نامه را پیاده و تنظیم کنند که مخاطبان دیگر به هنرپیشه ها توجه نکنند و جذب شخصیت و ماهیت نقش شوند و نقش و شخصیت را الگوی خود قراردهند نه بازیگران را. 

وی در پایان بیان داشت: روابط اجتماعی جامعه ما بیمار است و تا زمانی که این رفتار سالم نشود همه کارها آب در هاون کوبیدن خواهد بود.