شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

حجت الاسلام صفرلکی:هدف استکبار از حوادث سوریه تضعیف ایران است

حجت الاسلام صفرلکی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در پاتوق دانشجویی روز یک شنبه با بیان مطلب فوق گفت:خاورمیانه در صحنه معادلات جهانی از موقعیت مهم واستراتژیکی برخوردار است وهر قدرتی بتواند کنترل این منطقه را دردست بگیرد خواهد توانست اراده خود را برسایر کشورها تحمیل نماید ودر این راستا کشور سوریه  دراین منطقه ازاهمیت بسزایی برخوردار است .واز سویی دیگراین کشورسالیان متمادی است که جزء محور مقاومت است ودر حالی اکثر کشورهای عربی منطقه سازش با رژیم صیونیستی را قبول کرده اند سوریه در شرایط بحرانی وسخت در کنار مقاومت مانده است وبا وجود انواع تهدیدها وفشار ها از این سیاست خود عدول نکرده است.

وی افزود :نمونه حمایت همه جانبه سوریه از محور مقاومت در جریان جنگ 33روزه لبنان رخ داد که این کشور با تمام توان در زمینه های مختلف حزب الله لبنان را کمک کردواین امری که سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله در آخرین سخنرانی خود آن را اعلام نمود.

  حجت الاسلام صفرلکی تاکید کرد:محور عربی وغربی در کنار اسرائیل در حال انتقام گیری از سوریه می باشد ،اما تمام  هزینه هایی که صرف نموده است هنوز نتوانسته است اهداف خود را محقق سازد.

وی افزود:محور عربی وغربی تروریستها را از نقاط مختلف دنیا جمع آوری کرده  وبعد از آموزش به سوریه اعزام می نمایند وعلاوه برآن یک جنگ روانی تمام عیار را علیه حکومت بشار اسد راه اندازی کرده اند اما تاکنون در تحقق هدف خود ناکام مانده اند.

حجت الاسلام صفرلکي:هدف استکبار از حوادث سوريه تضعيف ايران است حجت الاسلام صفرلکي:هدف استکبار از حوادث سوريه تضعيف ايران است حجت الاسلام صفرلکي:هدف استکبار از حوادث سوريه تضعيف ايران است