شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

حجت الاسلام هاشمی:برای غلبه بر جنگ روانی غرب باید آنها را درفضای سایبری ورسانه ای رسوا نمائیم

حجت الاسلام هاشمی معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ودبیر برگزاری طرح ضیافت اندیشه در جلسه نقد فیلمهای هالیوودی واسلام هراسی با اشاره به قدرت رسانه ای استکبار گفت:امروز در عصر ارتباطات ورسانه ها دیگر صحبت از دهکده جهانی نیست بلکه خانه شیشه ای جایگزین این عنوان شده است وامروز افراد در سرتاسر جهان می توانند در اتاق خود با سایرنقاط دنیا ارتباط برقرار نماید.

وی افزود:برای همین در این راستا کشوری که بتواند از فضای سایبری ورسانه ای استفاده نماید می تواندافکار عمومی را در اختیار گرفته وسیاستهای خود را پیش ببرد.

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به فضا سازیهای غرب در جهان گفت: غربیها در حالی که خودشان بزرگترین جنایتها را مرتکب می شوندبه علت اینکه از طریق امپراطوری رسانه ای  بر روی افکار عمومی مردم جهان تاثیر گذار هستند خودرا طرفدار صلح وحقوق بشر جا می زنند واین در حالی است که خودشان بزرگترین نقض کنندگان صلح وحقوق بشر هستند.

حجت الاسلام هاشمی تاکید کرد: کسانی می توانند در برابر سیاستهای آنها مقابله نمایند که بتوانند روشنگری نموده واز طرف دیگر در بالاترین سطح خود را در مقابل آنها تجهیز نموده وبا ایجاد آمادگی در مخاطبان خود پرده از سیاستهای خصمانه ومزورانه آنها بردارند.

حجت الاسلام هاشمی صحنه  جهانی را صحنه تقابل حق وباطل عنوان کرد وبیان داشت: تا زمانی که این تقابل وجود دارد مبارزه هم ادامه خواهد اداشت وبرای همین جوامع باید خود را  در تمام عرصه ها توانمند نمایند چراکه غرب جزء زبان زور زبان دیگری نمی شناسد وزمانی که آنها فهمیدند طرف مقبل قدرت وتوان ایستادگی رادارد در سیاستهای خود بازنگری می نمایندوامید است با تکیه برخدواند متعال همانطور که دشمن در بسیاری از سیاستها وراهبردهایش در مواجهه با انقلاب اسلامی از سال 1357 تاکنون با شکست مواجه شده این روند همچنان ادامه پیدا نماید.