شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

دکترالهام: گفتمان انقلاب بهترین فرصت تاریخی برای شتاب دادن به پیشرفت کشور است

دکتر غلامحسین الهام مشاورحقوقی رئیس جمهور روز پنجشنبه در همایش ملی انتخابات مجلس،‌ بایدها و نبایدها در دانشگاه بیان کرد:  گفتمان انقلاب گفتمانی است که برخاسته از عدالت، گفتمان امام (ره) و مقام معظم رهبری بوده و زمینه ساز توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور است.

وی با بیان اینکه ‌مجلس نهم حساس ترین مجلس شورای اسلامی است که باید با عقلانیت بالا و مبتنی بر نگاه اسلامی و شریعت تشکیل شود، گفت:‌ انتخابات مهمترین مساله جامعه اسلامی است که هر نوع بی توجهی به شرایط حساس آن ممکن است مشکلاتی را ایجاد کند.

دکترالهام تاکید کرد: همه باید تلاش کنند تا مجلسی با مشارکت حداکثری مردم تشکیل شود تا خوابهای آشفته دشمنان نظام را پریشان تر کند.

مشاور حقوقی رییس جمهوری با بیان اینکه 20 وظیفه مشخص برای مجلس شورای اسلامی تدوین شده است افزود: مجلس بر پایه قانون، علاوه بر بعد نظارتی می تواند در زمینه قانون گذاری نیز نقش مناسب و ویژه ای در مسایل داخلی و روابط خارجی ایفا کند.

دکترالهام بر ضرورت استفاده بهینه از ظرفیت های موجود در بخش های مختلف تاکید کرد و گفت: نگاه مردم در جریان موج بیداری اسلامی در منطقه به کشورمان دوخته شده و ایران اسلامی به الگوی منطقه تبدیل شده است.

او اظهار داشت: مهمترین پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مردم هستند و ملت در تمامی عرصه ها و صحنه های کشور حضور فعال و چشمگیری دارند.