شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

گزارش مراسم افتتاحیه همایش ملی انتخابات مجلس، بایدها ونبایدها

مراسم افتتاحیه همایش ملی انتخابات مجلس، بایدها ونبایدهاصبح روز پنج شنبه 29/10/90با حضور آیته الله قدهی رئیس حوزه علمیه امام مهدی(عج)،دکتر الهام مشاورحقوقی رئیس جمهور،مهندس اعلایی استاندارایلام،معاونین استانداری،روسای سازمانهاوادارات استان،دکتر علی محمدی رئیس دانشگاه وصاحب نظران کشوری واستانی در محل سالن آیت اله حیدری دانشگاه برگزار گردید.

دکتر علی محمدی رئیس دانشگاه درابتدای مراسم با خیرمقدم به میهمانان وحاضرین جلسه اظهارداشت:دشمنان نظام و انقلاب از سال‌های گذشته تاکنون و در مجموع طی 32 سال گذشته در حال طراحی نقشه­های شوم علیه انقلاب و نظام اسلامی هستند.

وی ادامه داد: این تدابیر و نقشه‌های شوم از کم جلوه دادن ارزش انتخابات تا نهی مردم برای شرکت در این انتخابات ادامه داشته و این روند استمرار دارد.

رئیس دانشگاه اضافه کرد: نکته بسیار قابل توجه در این دوره از انتخابات این است که دشمن درصدد ورود نفوذی‌ها برای گود انتخابات مجلس نهم است.

دکترعلی محمدی تصریح کرد: یکی از کارهای دشمنان این است که افراد وابسته به خود را وارد گود انتخابات کرده تا نظام را با چالش مواجه کنند.

رئیس دانشگاه گفت: تقابل دشمن با نظام ما به ویژه در عرصه انتخابات جدی است و باید مردم با هوشیاری کامل در این عرصه حاضر شوند.

وی ادامه داد: انتخابات جلوه‌ای کامل از ایفای نقش مردم در نظام اسلامی بوده و شرکت گسترده مردم در این رویداد سیاسی هم حق و هم تکلیف است.

دکترعلی محمدی اضافه کرد: هر چه میزان مشارکت و حضور مردم در انتخابات بیشتر شود به تناسب آن ضریب امنیت ملی به لحاظ کیفی و کمی بالاتر خواهد رفت.

رئیس دانشگاه تصریح کرد: انتخابات یکی از مهمترین مظاهر اقتدار ملی بوده و مشارکت حداکثری به کیفی بودن این رویداد سیاسی کمک می‌کند.

درادامه مهندس اعلایی استاندارایلام  اظهار داشت: انتخابات یکی از مهم‌ترین مولفه‌های مردم‌سالاری دینی بوده که از جایگاه و اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی ادامه داد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره به انتخابات نگاه خاصی داشته‌اند تا از این رویداد سیاسی بهره‌برداری لازم را داشته باشند.

مهندس اعلایی اضافه کرد: سال 88 یکی از مصادیق بارز دخالت دشمنان در انتخابات بود که با سازماندهی نیروهای داخلی به صحنه درگیری انتخاباتی تبدیل شد که خوشبختانه این توطئه نیز خنثی شد. 
مهندس اعلایی با بیان اینکه مشارکت مردم در انتخابات نشانه وفاداری آنان به نظام است، تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی ایران در طول ماه‌های گذشته از هیچ ترفندی برای بی‌اهمیت جلوه دادن این رویداد بزرگ فروگذار نبودند.

وی اضافه کرد: در مقابل این حجم توطئه‌ها همه مردم و مسئولان وظیفه خطیر خود را باید انجام داده و در برابر آنان ایستادگی کنند.

مهندس اعلایی تصریح کرد: مردم هوشیار ایران اسلامی با حضور حداکثری خود در این انتخابات خط بطلانی بر تمام توطئه‌های دشمنان اسلام و در راس آن آمریکای جنایتکار می‌کشند.

استاندار ایلام گفت: مردم ایران اسلامی بار دیگر از این آزمایش بزرگ و سرنوشت‌ساز نیز سربلند، مقتدر و پیروز بیرون می‌آیند.

وی یادآور شد: مردم با حضور حداکثری خود اجازه نمی‌‌دهند بیگانگان با تضعیف روحیه آنان این رویداد مهم را در جامعه بی‌اساس و بی‌ارزش جلوه دهند.

مهندس اعلایی  ادامه داد: در مقابل حضور حداکثری مردم در این انتخابات سبب اقتدار روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود و این نکته دشمنان انقلاب را نگران کرده است.

مهندس اعلایی تصریح کرد: در حال حاضر تمام ساز و کارهای اولیه برپایی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان ایلام فراهم شده و در آمادگی کامل برای برپایی این انتخابات به‌سر می‌بریم.

گزارش مراسم افتتاحيه همايش ملي انتخابات مجلس، بايدها ونبايدها گزارش مراسم افتتاحيه همايش ملي انتخابات مجلس، بايدها ونبايدها گزارش مراسم افتتاحيه همايش ملي انتخابات مجلس، بايدها ونبايدها گزارش مراسم افتتاحيه همايش ملي انتخابات مجلس، بايدها ونبايدها