شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

عناوین ایام‌الله دهه فجر

ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی در آستانه فرارسیدن سی و سومین سالگرد عید بزرگ و ولادت انقلاب اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای مشترک، عناوین ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی در سال 1390 را اعلام کرد.

به گزارش کمیت? ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد مرکزی ده? فجر انقلاب اسلامی در این اطلاعیه آمده است: دگر بار عطر روحبخش ماه بهار انقلاب اسلامی، ماه پرخاطر? بهمن 1357 ، در فصل خزان و سرما به مشام تمام وفاداران انقلاب اسلامی می‌رسد و تمامی مردم انقلابی و مبارز ایران اسلامی را سرشار از شور و حماسه‌ی حضور می‌سازد .

و اینک در سومین سال از دهه عدالت و پیشرفت ، و در سی و سومین سالگرد بهار پیروزی انقلاب اسلامی و آستانه‌ی ایام ‌الله دهه مبارک فجر سال 1390 به پاس فداکاری‌ها و ایثار تمامی رزمندگان و مردم غیور و شهید پرور ایران اسلامی نام، یاد و خاطره آن عزیزان گلگون کفن را گرامی داشته و با ادای احترام به مقام شامخ و رفیع آن شهیدان و رزمندگان ، طنین پیام سرخ حسینی شهدای انقلاب اسلامی را در گوش جهان فریاد می کنیم .

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد مرکزی ده? فجر انقلاب اسلامی با توجه به شرایط و مقتضیات سال جاری در داخل کشور و انتشار امواج خروشان بیداری اسلامی در اقصی نقاط جهان و برپایی خیزش ها و قیام های مردمی در کشورهای تحت نظام های سلطه حکام دیکتاتور ودست نشاند? غربی و با هدف ترویج و تعمیق آرمان های والای انقلاب اسلامی ، حفاظت و حراست و اعتلای هویت ملی اسلامی - ایرانی در عرصه های پیش روی داخلی و بین المللی ، افزایش امید و نشاط و پویایی و تجدید قوای نیروهای انقلاب اسلامی و گسترش مشارکت عمومی اقشار مختلف مردم و تقویت همبستگی عمومی ، وحدت و وفاق ملی به نامگذاری ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی به شرح زیر اقدام کرد.
عناوین ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی ـ 1390

چهارشنبه - 12/11/1390 ـ شهادت امام حسن عسگری(ع) ـ بازگشت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی انقلاب اسلامی،امامت حضرت ولی عصر (عج)، امام خمینی (ره)،ولایت و رهبری

پنج ‌شنبه: 13/11/1390 - انقلاب اسلامی، ایمان، جهاد ، شهادت

جمعه:  14/11/1390 - روز فناوری فضایی - انقلاب اسلامی، انتظار فرج ، حاکمیت جهانی اسلام و استکبارستیزی
شنبه:
  15/11/1390 - انقلاب اسلامی، جهاد اقتصادی، فرهنگ و احیای ارزشهای اسلامی

یکشنبه: 16/11/1390- آغاز هفته وحدت - انقلاب اسلامی، قرآن، بصیرت دینی و وحدت امت اسلامی  دوشنبه: 17/11/1390- انقلاب اسلامی، رسالت و منزلت زن مسلمان   
سه ‌شنبه:
  18/11/1390- انقلاب اسلامی، جوانان، خودباوری و نهضت علمی     
چهارشنبه: 19/11/1390- روز نیروی هوایی انقلاب اسلامی، آمادگی دفاعی، بسیج و اقتدار ملی
        
پنج ‌شنبه:
   20/11/1390 - انقلاب اسلامی، عدالت گستری، مردم سالاری دینی و حمایت از مستضعفان
جمعه: 21/11/1390ـ روز احسان و مهرورزی ـ میلاد حضرت محمد (ص) - میلاد حضرت امام جعفر صادق(ع)
انقلاب جهانی اسلام، پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله وسلم) و بیداری اسلامی