شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

انتصاب مدیران گروه آموزشی علوم دامی و مکانیک ماشین­های کشاورزی

طی احکام جداگانه ای ازسوی دکتر علی محمدی رئیس دانشگاه جناب آقای دکتر فرشید فتاح­نیابه سمت مدیر گروه آموزشی علوم دامی وجناب آقای دکتر رضا یگانه به سمت مدیر گروه آموزشی مکانیک ماشین­های کشاورزی منصوب گردیدند.روابط عمومی دانشگاه برای این عزیزان آرزوی موفقیت دارد.

                                                متن احکام

 برادر گرامی جناب آقای دکتر فرشید فتاح­نیا

عضو محترم هیات علمی دانشگاه

سلام علیکم

با احترام، پیرو حکم شماره 149/1/د مورخ 17/11/90 نظر به مراتب شایستگی و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم از تاریخ یاد شده با حفظ     مسئولیت­های آموزشی و پژوهشی به مدت 2 سال به عنوان «مدیر گروه آموزشی علوم دامی دانشکده کشاورزی» منصوب می­شوید. انتظارمی­رود با توکل بر قدرت لایزال الهی و هماهنگ با سیاست­های کلی دانشگاه و همفکری مسئولان دانشکده و اعضای گروه ذیربط در انجام وظایف محوله موفق و مؤید باشید.

دکتر طاهر علی محمدی

رئیس دانشگاه

برادر گرامی جناب آقای دکتر رضا یگانه

عضو محترم هیات علمی دانشگاه

سلام علیکم

با احترام، پیرو حکم شماره 209/1/د مورخ 18/2/91 نظر به مراتب شایستگی           و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم از تاریخ یاد شده با حفظ     مسئولیت­های آموزشی و پژوهشی به  مدت 2 سال به عنوان «مدیر گروه آموزشی مکانیک ماشین­های کشاورزی» منصوب می­شوید. انتظارمی­رود با توکل بر قدرت لایزال الهی و هماهنگ با سیاست­های کلی دانشگاه و همفکری مسئولان دانشکده و اعضای گروه ذیربط در انجام وظایف محوله موفق و مؤید باشید.

دکتر طاهر علی محمدی

رئیس دانشگاه