شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

برگزاری جشن با شکوه میلاد حضرت زینب(س) و بزرگداشت روزملی فناوری هسته ای

جشن بزرگ میلاد حضرت زینب(س) و بزرگداشت روز فناوری هسته ای شب شنبه 20/1/90 با حضور حجت الاسلام و المسلمین هاشمی معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری ، دکتر سیاری معاون فرهنگی، دکتر نورالهی مدیر امور فرهنگی و جمع کثیری از دانشجویان در سالن آمفی تئاتر آیت الله حیدری برگزار گردید.  

به گزارش خبرنگار روابط عمومی در ابتدای مراسم حجت الاسلام و المسلمین هاشمی ضمن تبریک میلاد خجسته حضرت زینب(س) و روز پرستار سخنرانی مختصری پیرامون شخصیت حضرت زینب(س) و جایگاه والای ایشان در رساندن پیام عاشوراوقیام امام حسین(ع) و خطبه ی تاریخی ایشان در کربلا داشتند و به قرائت اشعاری در شأن ایشان پرداختند و حضرت زینب(س) را یک الگو برای همیشه تاریخ دانستند.

معاون نهاد درادامه با اشاره به روزملی فناوری هسته ای اظهار داشت: دستیابی به چرخه کامل سوخت هسته ای که به همت جوانان ایران اسلامی وبدون کمک خارجی به دست آمده است  باعث ارتقاء جایگاه ایران درمنطقه وجهان شده است  که  این امر دشمنی وکینه استکبار  راسبب شده است.

حجت الاسلام هاشمی تصریح کرد: امروزه برای دانشجویان آگاهی و شناخت نسبت به پیشرفت ها و دستاوردهای هسته ای یک ضرورت می باشد و باید خدمات مسئولین را در این زمینه ارج نهاد.

شایان ذکر است در ادامه این مراسم آقای نظری از مداحان اهل بیت به مولودی خوانی پرداخت و تعدادی از دانشجویان به اجرای نمایش پرداختند.