شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

جلسه سخنرانی دکتر احمدزاده

جلسه سخنرانی دکتر احمدزاده با حضور رئیس دانشگاه، معاونین، مدیران و جمع زیادی از دانشجویان در محل سالن آیت اله حیدری برگزار شد.

دکتر قربانی رئیس دانشگاه ضمن خیر مقدم به دکتر احمدزاده و حاضرین به دستاوردهای دولت نهم در بخش آموزش عالی اشاره کرد و گفت: در این مدت با پیگیریهای مستمر دانشگاهها در سطح کشور از رشد کمی و کیفی برخوردار شده اند و تقریبا بین پذیرفته شدگان کنکور و داوطلبان کنکور توازن برقرار شده و نکته مهم در طرح این موضوع گسترش آموزش عالی در مناطق محروم می باشد و در همین راستا در تمامی شهرستانهای استان ایلام واحدهای دانشگاهی راه اندازی شده است.

رئیس دانشگاه افزود: بر اساس تاکید و رهنمون مقام معظم رهبری و تصریح برنامه چهارم توسعه دوره های تحصیلات تکمیلی گسترش یافته و هر سال 25% بر تعداد پذیرفته شدگان دوره کارشناسی ارشد افزوده می شود.

در ادامه دکتر احمدزاده با بیان قسمتی از دستاوردهای دولت نهم گفت: جهت گیری مورد تاکید ریاست محترم جمهوری عدالت در برنامه ها و اجرا می باشد و نکته ای که در این راستا حائز اهمیت است اینکه جسارت سوء استفاده کم شده و مردم در جامعه بخوبی این امر را حس می کنند.

دکتر احمد زاده در ادامه افزود: تعاون در قرآن مورد تاکید قرار گرفته و در اقتصاد اسلامی که باید عدالت محور امور باشد ایجاد مراکز تعاونی نقشی راهبردی دارد و بدین لحاظ در دولت نهم 1100 میلیارد تومان به بخش تعاونی اختصاص یافته است.

دکتر احمد زاده در ادامه به اهتمام دولت نهم به بخش مسکن اشاره کرد و گفت: بعلت پاره ای از مشکلات تهیه مسکن و هزینه بالای آن از دغدغه های بزرگ و حاد جامعه ما می باشدو آنچه در کار دولت نهم متمایز است، اهتمام دولت به حل ریشه ای مشکل مسکن می باشد.

وی افزود: بعد از انقلاب 1800000 قطعه زمین واگذار شده اما در دولت نهم 1300000 قطعه در اختیار مردم قرار گرفته است.